SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi Xmas 2006 - nowa kampania Pepsi

Pepsi General Bottlers Poland rozpoczęło świąteczną promocję konsumencką pod hasłem: 'W te święta niegrzecznym się dostanie'.

Pepsi przygotowała dla swoich konsumentów specjalną ofertę na Święta Bożego Narodzenia. Zgodnie z hasłem marki „Odważ się na więcej”, Pepsi wciąga konsumenta w żartobliwą grę, proponując nieco odmienne spojrzenie na tradycję Świąt. Przedświąteczny okres dominuje niekończący się korowód czerwonych Mikołajów, którzy przynoszą prezenty grzecznym dzieciom.

Lokalna kreacja tegorocznej kampanii jest osadzona w konwencji platformowej gry komputerowej. Autorem kreacji jest BBDO Warszawa i Proximity Poland. Promocja jest wspierana w kanałach sprzedaży, w TV oraz obecna w Internecie, dzięki współpracy z agencją interaktywną Digital One. Media zaplanował Media Direction OMD.

Mechanizm promocji został stworzony w oparciu o platformę mobilną i internetową z użyciem kodów spod nakrętek. W grę wchodzi butla 2l. Konsument wysyła kod spod promocyjnej nakrętki SMS’em i w zamian otrzymuje grę na komórkę lub dzwonek z kolędą, a jego zgłoszenie bierze codziennie udział w losowaniu nagród częściowych oraz nagrody głównej.

Do wygrania jest szeregnagród - każdego dnia 3 osoby otrzymają konsole PlayStation Portable, a co dwa tygodnie zostanie rozlosowana nagroda główna – MEGA BONUS.

Zasady konkursu oraz platformę komunikacji z konsumentami w oparciu o SMS opracowały Agencje BBDO Warszawa i Proximity Poland wspólnie z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. 

Dołącz do dyskusji: Pepsi Xmas 2006 - nowa kampania Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl