Performance Media wygrywa przetarg Ryobi
Agencja Performance Media wygrała przetarg na obsługę digitalową marki narzędzi elektrycznych Ryobi.
W efekcie wygranego postępowania Performance Media odpowiada od lipca br. za szereg działań w kanale digital, m.in. za kampanie awarenessowe, sezonowe (kilkadziesiąt akcji taktycznych w roku), launchowe, trafficowe i performance. Agencja bierze również udział w planowaniu strategicznym marki, obsługuje SEO/content marketing, jak również wspiera markę w obrębie dedykowanych strategii komunikacji i egzekucji kreatywnych.
Nowy klient Performance Media
- Cieszymy się, że proponowane przez rozwiązania przełożyły się na współpracę, która już po pierwszych tygodniach zapowiada się co najmniej obiecująco w kontekście wspólnego efektu biznesowo-marketingowego przy rozwoju marki o tak dużym potencjale. Gratuluję kilkunastuosobowej drużynie PM, która była zaangażowana zarówno na poziomie postępowania przetargowego, jak i wdrażania projektu, a równocześnie chciałbym w imieniu całego teamu podziękować Klientowi za wspólny język, zaufanie i docenienie naszych koncepcji. Wierzymy, że proponowana przez nas wielostopniowa symbioza działań komunikacyjnych, jak i mediowych przełoży się na realizację wszelkich celów założonych przez Klienta - mówi Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.
Ryobi oferuje szeroką gamę bezprzewodowych, przewodowych i warsztatowych narzędzi elektrycznych. Od niedawna marka obecna jest w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Performance Media wygrywa przetarg Ryobi