Nowy serial Polsatu „Piękni i bezrobotni” oglądało 890 tys. widzów
Nowy serial „Piękni i bezrobotni” oglądało średnio 890 tys. widzów. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki nowego serialu „Piękni i bezrobotni” na antenie Polsatu oglądać można było w soboty o godz. 21.05 i 21.35, w okresie od 6 marca do17 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 890 tys. osób, co przełożyło się na 6,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,60 mln oglądających.
Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „The Voice Kids”, osiągała 14,41 proc. udziału. Druga była TVP1 („Komisarz Alex” i filmy; 6,66 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Power Couple”; 5,78 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był stacją trzeciego wyboru.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Pięknych i bezrobotnych” wyniosły 7,37 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
O czym serial „Piękni i bezrobotni”
Głównymi bohaterami 12-odcinkowego serialu „Piękni i bezrobotni” są przyrodni bracia: Romek (w tej roli Robert Górski) i Gwidon (Mikołaj Cieślak), którzy w każdym odcinku starają się zarobić na spłatę kredytu wykonując różne prace. Jak czytamy w opisie, „Piękni i bezrobotni” to „gorzko-słodki serial komediowy pełen doskonałych odniesień do otaczającej nas rzeczywistości. Serial opowiada o ludziach upokarzanych przez system, którzy się nie poddają. W każdym odcinku bohaterowie serialu szukają sposobów, żeby odwrócić swój los”.
W produkcji obok znanych z m.in. „Ucha prezesa” Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka występują Wojciech Kalarus i Anna Karczmarczyk. W każdym odcinku pojawiają się nowe postaci, w które wcielają się: Marta Żmuda Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Magdalena Stużyńska-Brauer, Grzegorz Wons, Andrzej Nejman, Mariusz Jakus, Paulina Holtz, Joanna Kurowska czy Aneta Todorczuk-Perchuć.
Nowy serial Polsatu realizowany jest przez Jake Vision DGA Studio w koprodukcji z IZK. Producentem wykonawczym serialu jest Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński z Jake Vision. Za reżyserię serialu odpowiadają Kristoffer Rus i Grzegorz Kuczeriszka, a autorami scenariusza są wspomniani wyżej Robert Górski i Marek Baranowski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowy serial Polsatu „Piękni i bezrobotni” oglądało 890 tys. widzów