SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pierwsza miłość” straciła 320 tys. widzów. 186 mln zł z reklam

Serial „Pierwsza miłość” w zakończonym właśnie sezonie oglądało średnio 2,29 mln osób, o 320 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Polsat w czasie emisji produkcji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 186,4 mln zł.

Kolejny sezon serialu „Pierwsza miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 3 września 2012 roku do 7 czerwca 2013 roku, w dni powszednie o godz. 18.00. Średnia widownia produkcji wyniosła 2,29 mln osób, co przełożyło się na 18,92 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,51 proc. wśród osób między 16 a 49 rokiem życia - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 6 grudnia ub.r., który zobaczyło aż 3,71 mln widzów. Jednak wtedy tuż po zakończeniu serialu Polsat wyemitował dziewiątą edycję „Mikołajkowego Bloku Reklamowego”, który oglądało aż 7,55 mln widzów (dowiedz się więcej). Oglądalność pozostałych odcinków była już zdecydowanie niższa i nie przekroczyła granicy 3 mln oglądających.

W porównaniu do poprzedniego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie rok wcześniej, „Pierwsza miłość” straciła 320 tys. widzów. Wówczas średnia widownia serialu wyniosła 2,61 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 21,62 proc. oraz 27,57 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmowała TVN, nadająca w tym czasie gł. „Ukrytą prawdę”, co przełożyło się na 16,92 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Klan”, „Wszystko przed nami” i cykl reportaży „Prawdziwe życie” oraz inne programy; 14,72 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport Telegram” i „Pogoda”; 14,04 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Wpływy z reklam przy emisji serialu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 186,4 mln zł i były o aż 23,8 mln zł niższe niż przed rokiem (dane cennikowe, bez rabatów).

„Pierwsza miłość” obecnie ma przerwę wakacyjną. Kolejny sezon produkcji pojawi się na antenie Polsatu we wrześniu br.


Trzy topowe odcinki „Pierwszej miłości”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-12-2012

3 709 376

26,14%

09-01-2013

2 969 207

20,62%

15-01-2013

2 923 328

19,83%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Pierwsza miłość

2 290 699

18,92%

24,51%

TVN

2 048 927

16,92%

16,09%

TVP1

1 782 089

14,72%

10,20%

TVP2

1 699 734

14,04%

10,02%

Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” straciła 320 tys. widzów. 186 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agnieszka21
To smutne, że więcej osób ogląda Klan, M jak Miłość czy Na Wspólnej niż Pierwszą Miłość - zdecydowanie najlepszy polski serial. Nie mówię, że PM jest świetnym serialem, ale na tle polskiej konkurencji nie ma sobie równych.
odpowiedź
User
Szczery widz
W żadnym innym serialu, aż tak chamsko nie reklamuje się Cyfrowego Polsatu i Plusa, strasznie razi, jak bezmyślnie te wątki z reklamami są "wsadzane" w fabułę filmu... :D
odpowiedź
User
we786786
Gdyby Pierwsza Miłość była emitowana o 20 to by miała spokojnie 4 min ;)
odpowiedź