„Pikantne szczegóły” w kobiecej kampanii Cin&Cin
Pod hasłem „Pikantne szczegóły” ruszyła kampania reklamowa Cin&Cin skierowana do kobiet Akcja obejmuje prasę, internet i BTL.
Głównym elementem kampanii Cin&Cin prowadzonej pod hasłem „Pikantne szczegóły” jest udostępniona na stronie OdkrytePragnienia.pl aplikacja, w której internautki odkrywając subtelne atrybuty nowej butelki tego napoju, mogą rozebrać przystojnych mężczyzn i zdobyć nagrody. Akcja ma podkreślać główne wartości towarzyszące marce: emocje, erotyzm, namiętność i włoskość. Jednocześnie uruchomiono profil Cin&Cin w serwisie Facebook.
Aplikację „Pikantne szczegóły” wspierają działania reklamowe prowadzone w internecie, prasie (tytuły lifestylowe i handlowe) oraz punktach sprzedaży (promocje z udziałem hostess). Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats, za zakup mediów odpowiada PMW Media, a działania PR prowadzi Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: „Pikantne szczegóły” w kobiecej kampanii Cin&Cin