Piwo Królewskie w nowej e-odsłonie
Agencja interaktywna Engine uruchomiła na zlecenie Grupy Żywiec nowy serwis
Nowy serwis miał premierę w pierwszych dniach grudnia 2004 r. i od razu wzbudził ogromne zainteresowanie nie tylko fanów piwa Królewskie, ale też kibiców I-ligowej Legii Warszawa, jak i fanów znanego aktora Olafa Lubaszenko.
Aktor wspiera swoim wizerunkiem markę Królewskiego w ostatnich kampaniach reklamowych. Lubaszenko znany jest ze swojego zamiłowania do piłki nożnej, a szczególnie do warszawskiej Legii, sponsorem której jest Królewskie. Wizerunek aktora - "równego faceta", jak głosi slogan reklamowy - otwiera również nową witrynę piwa Królewskie. W specjalnym wywiadzie, zamieszczonym na wstępie, aktor opowiada o swoich pasjach, wyjaśniając jednocześnie, co według niego oznacza bycie owym "równym facetem".
Zarówno fani Królewskiego, jak i kibice Legii będą usatysfakcjonowani odwiedzając specjalnie dedykowane dla nich sekcje serwisu.
W sekcji poświęconej marce Królewskie można m.in. prześledzić animowany proces produkcji złocistego trunku, sprawdzić, w którym pubie w naszym mieście serwują Królewskie, albo obejrzeć bardzo ciekawie zaprezentowaną historię marki. Nie brakuje tu oczywiście licznych elektronicznych gadżetów i gry.
Sekcja poświęcona warszawskiej Legii to prawdziwa kopalnia informacji o klubie, jego piłkarzach, statystykach meczów ligowych i bieżących wydarzeniach klubowych. W dziale Relacje kibice mogą prześledzić w dziennikarskim skrócie przebieg kolejnych spotkań swojej drużyny, relacjonowanych przez specjalistów z portalu www.legia.com.pl.
Bieżąca aktualizacja treści serwisu, w tym relacje ze spotkań ligowych, możliwa jest dzięki zastosowaniu autorskiej aplikacji CMS pn. WiseNet+, opracowanej przez programistów Engine.
Serwis wykonany został w technologii flash, co szczególnie podnosi jego wizualną atrakcyjność. Użytkownicy zwracają uwagę na nowoczesną, dynamiczną formę, oryginalną i przyciągająca wzrok kolorystykę oraz przejrzystą nawigację.
Dostrzeżona przez użytkowników wysoka jakość design'u nowego serwisu Królewskiego oraz jego wyjątkowa funkcjonalność są powodem dużej satysfakcji dla projektantów z agencji Engine oraz zleceniodawcy - Grupy Żywiec S.A.
Dołącz do dyskusji: Piwo Królewskie w nowej e-odsłonie