PKO BP rusza z przetargiem na obsługę mediową
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni Havas Media.
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg otwarty na wybór domu mediowego. Wybrana w nim agencja zajmie się mediową obsługą kampanii reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych banku, spółek grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego.
Do jej zadań należeć będzie też wsparcie w planowaniu i realizacji strategii mediowych dla poszczególnych produktów i usług banku, bankowej fundacji oraz spółek grupy kapitałowej, planowanie i zakup powierzchni reklamowych, a także rozliczenie zakupów.
Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W wyniku postępowania zostanie wybrany jeden dom mediowy, z którym bank podpisze umowę ramową na czas realizacji zadań będących przedmiotem zakupu. PKO BP nie podaje na jak długo zawrze nową umowę.
Oferty w przetargu można składać do 21 października br.
Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii PKO BP odpowiada m.in. Havas Media, który w 2016 roku przejął budżet banku od UM (Mediabrands).
Dołącz do dyskusji: PKO BP rusza z przetargiem na obsługę mediową