Platforma Canal+ ruszyła z promocją bożonarodzeniową (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja Platformy Canal+ obejmująca m.in. 6 miesięcy bezpłatnego korzystania z Pakietu Extra+. Ofertę wspierają działania reklamowe.
W ramach promocji klient podpisujący umowę na 24 miesiące dotyczącą Pakietu Extra+ przez pierwsze 6 miesięcy nie płaci za tę usługę (o ile zgodzi się na przetwarzanie jego danych w celach marketingowych, za co przysługuje 5 zł rabatu. Potem miesięczna opłata, z uwzględnieniem 5-złotowej zniżki, wynosi 59,99 zł.
W reklamach występuje grupka zabawnych złodziei znana z wcześniejszych reklam Platformy Canal+. Tym razem włączenie detonatora przez jednego z bohaterów sprawia, że zaświeca się bożonarodzeniowa iluminacja.
Działania reklamowe Platformy Canal+ obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży. Za kreację reklam odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.
Od kwietnia 2017 do końca ub.r. ITI Neovision, właściciel Platformy Canal+, zanotowało 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.
Na koniec czerwca br. Platforma Canal+ miała 2,16 mln abonentów, o 44 tys. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Platforma Canal+ ruszyła z promocją bożonarodzeniową (wideo)