Platforma 'n' wprowadza nowe promocje i reklamuje Turbodekoder HD(wideo)
Telewizja "n" rozpoczyna dwie nowe promocje: "Wielką rewolucję" i"Hollywood". Jednocześnie rusza kampania reklamowa wprowadzanego dooferty tej platformy Turbodekodera HD.
Wprowadzana przez platformę cyfrową promocja "Wielka rewolucja"jest skierowana do całych rodzin, obejmując 72 polskojęzycznekanały telewizyjne (w tym 10 w jakości HD) i setki niekodowanychkanałów (FTA). Oferta jest dostępna za 48 zł miesięcznie przez 13miesięcy trwania umowy, a dodatkowo przez miesiąc otrzymuje siębezpłatnie dostęp do opcji dodatkowych HBO, Cinemax, Filmbox ikolekcji VOD Picture Box oraz możliwość wykupienia na pół roku za9,90 zł miesięcznie opcji filmowej nFilmHD. Z "Wielkiej Rewolucji"można korzystać zarówno z dekoderem HD (bez opłaty aktywacyjnej),jak i z dekoderem HD wyposażonym w cyfrową nagrywarkę (przy opłacieaktywacyjnej 48 zł).
Z kolei promocja "Hollywood" jest skierowana domiłośników kina, obejmując 77 kanałów filmowych (m.in. nFilmHD,nFilmHD2, HBO HD, HBO 2, HBO Comedy), z czego 13 w jakości HD, orazkolekcją filmową nFilmHD VOD. Miesięczna opłata przezpółtora roku trwania umowy wynosi 68 zł, a dodatkowo otrzymuje siębezpłatnie miesięczny dostęp do kanałów Filmbox HD, Filmbox Extra,Filmbox Family, Cinemax i Cinemax 2 oraz możliwość korzystania zadarmo przez trzy miesiące z kolekcji Seriale. Oferta jest dostępnaz dekoderem HD wyposażonym w cyfrową nagrywarkę (przy opłacieaktywacyjnej 48 zł), a także z wprowadzanym do oferty platformyTurbodekoderem HD z cyfrową nagrywarką (przy opłacie aktywacyjnej199 zł).
Właśnie nowy dekoder jest reklamowany w rozpoczynającejsię kampanii platformy "n". Przekaz podkreśla, żeurządzenie jest wyposażone w dysk o pojemności 500 GB i pozwalanagrać do 100 filmów, a przede wszystkim mieć dostęp do wszystkichmeczów Ligi Mistrzów oraz kanałów filmowych, przyrodniczych idziecięcych. Wynika to z faktu, że Turbodekoder HD jest równieżdostępny (przy opłacie aktywacyjnej 99 zł) w zmienionej promocji"Full", która obejmuje wszystkie pakiety tematyczne "n" wraz zopcjami dodatkowymi nFilmHD, HBO, Cinemax i Filmbox oraz kolekcjamiVOD nFilmHD VOD, nSeriale i Picture Box. Przez dwa lata umowy nakorzystanie z tego pakietu miesięczna opłata wynosi 99 zł.
Akcja reklamowa od 3 listopada jest prowadzona w telewizji (TVN,TVN Turbo, TVN 24, TVN7) radiu (RMF, RMF Maxxx, Radio Zet, Eska,Eska Rock, Radio Wawa, Antyradio, PR3), prasie (Tele Tydzień, To& Owo) oraz internecie. Kreację kampanii przygotował działmarketingu "n" we współpracy ze studiem Animade i agencją GrandesKochonos, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Starcom.
Ponadto od 2 listopada trwa kampania reklamująca LigęMistrzów w "n", obejmując telewizję (TVP, TVN, TVN 24, TVNTurbo, TVN Warszawa) i radio (RMF, Antyradio, Radio Wawa, PR3, isieć Eska). Spot telewizyjny przygotowały dział marketingu "n" istudio Animade, reklamę radiową - agencja Brain, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Starcom. Jednocześnie spotypromocyjno-sprzedażowe "n" - przygotowane przez agencję GrandesKochones - są emitowane w radio (RMF, RMF Maxxx, Zet, Eska, EskaRock, Wawa).
Dołącz do dyskusji: Platforma 'n' wprowadza nowe promocje i reklamuje Turbodekoder HD(wideo)