Platforma X stawia na rozrywkę
Platforma X (dawniej Twitter) Elona Muska zawarła umowę z Range Media Partners i w jej ramach opracuje i wyprodukuje co najmniej 10 programów w różnych gatunkach i formatach. Gospodarzem jednego z nich będzie znany z radia sportowego Jim Rome. Program będzie emitowany przez cały rok w serwisie społecznościowym X, począwszy od Super Bowl.
Rome, gospodarz The Jim Rome Show , najdłużej emitowanego, ogólnokrajowego programu sportowego w Ameryce, uruchomi cyfrowy program wideo nadawany przez cały rok na platformie X, począwszy od Super Bowl.
W ramach umowy firma Elona Muska i Range Media Partners opracują i wyprodukują co najmniej 10 programów reprezentujących różne gatunki i formaty.
Będzie to pierwsza umowa obejmująca wiele programów rozrywkowych dla X. Oddzielnie Elon Musk podpisał kontrakty z takimi artystami, jak Tucker Carlson, aby uruchamiać programy w serwisie, a także Lemon i Tulsi Gabbard.
Stało się tak po tym, jak w zeszłym roku do firmy dołączył były dyrektor wykonawczy Turnera, Brett Weitz. Weitz, który był dyrektorem generalnym TNT, TBS i truTV, jest obecnie dyrektorem ds. treści, sprzedaży talentów i marek w X i pracuje dla Lindy Yaccarino.
- Założyliśmy Range ze względu na gwałtowne zmiany, które zaobserwowaliśmy w branży, a które w dużej mierze były możliwe dzięki mediom społecznościowym i firmom technologicznym. Chcieliśmy zbudować firmę, która nie tylko odzwierciedlałaby tę zmianę, ale także potrafiła wykorzystać te przełomowe momenty dla naszych klientów i partnerów. Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani naszą współpracą z firmą X i w pełni dostosowujemy się do budowanego przez nią ekosystemu. Ta nowa umowa pomoże nam w dalszym zapewnianiu obsługi naszym wyjątkowym talentom oraz płynnej i opartej na współpracy współpracy z nimi w każdym aspekcie, od treści po handel - powiedział Peter Micelli, dyrektor generalny Range Media Partners.
Dołącz do dyskusji: Platforma X stawia na rozrywkę