"Podróż dookoła świata ze Starbucks" - nowy program lojalnościowy
Starbucks wprowadził nowy program lojalnościowy dla swoich klientów pod nazwą "Podróż dookoła świata ze Starbucks".
W ramach programu każdy z gości kawiarni Starbucks może otrzymać kartę, na której każdorazowo odnotowywany jest zakup dowolnego napoju z oferty. Po zebraniu dziesięciu stempli, posiadacze karty dostaną jedenasty napój w prezencie, natomiast po zakupie pięciu napojów, otrzymają 25 proc. zniżki na kawę ziarnistą lub herbatę w puszce.
„W Starbucks kawa jest naszą pasją, dlatego postanowiliśmy połączyć program lojalnościowy z edukacją o jej uprawie, a także o naszych kawach ziarnistych 100% arabica pochodzących z różnych miejsc na świecie. Wykorzystując kartę w postaci mapy, nasi goście mogą dowiedzieć się, jak region uprawy kawy wpływa na subtelne różnice w jej smaku, a nasi partnerzy chętnie podzielą się z nimi swoją wiedzą na ten temat” - powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks brand manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: "Podróż dookoła świata ze Starbucks" - nowy program lojalnościowy