SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Pogoda na piątek' przyciąga więcej widzów

Emitowana w poniedziałki, a nie jak pierwszy sezon w piątki, druga seria Dwójkowej 'Pogody na piątek' notuje nieco lepsze wyniki oglądalności.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii wyniosła 2,88 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 20,14 proc. W grupie wiekowej 16-49 lat udziały były nieco niższe i ukształtowały się na poziomie 18,81 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+

Data AMR AMR % SHR %
23-04-2007 2 714 003 7,54% 18,97%
30-04-2007 2 966 889 8,25% 20,87%
07-05-2007 2 957 274 8,22% 20,58%
średnia 2 879 623 8,00% 20,14%


16-49
Date AMR AMR % SHR %
23-04-2007 1 141 107 6,03% 17,85%
30-04-2007 1 305 476 6,90% 19,77%
07-05-2007 1 278 493 6,76% 18,81%
średnia 1 241 576 6,56% 18,81%

Dla porównania całą pierwsza serię „Pogody na piątek”, pokazywaną od września do grudnia 2006 roku w TVP2, oglądało średnio 2,05 mln osób przy udziałach w rynku wynoszących 15,37 proc., a w grupie 16 – 49 jedynie 12,72 proc.

Natomiast oglądalność trzech pierwszych odcinków wahała się od 2,3 do 2,71 mln i była niższa od widowni trzech premierowych epizodów nowej serii, także pod względem udziałów w grupie wszystkich telewidzów, jak i w komercyjnej grupie docelowej.


Wszyscy 4+
16 - 49
Data AMR SHR % SHR %
08-09-2006 2 711 340 20,48% 17,29%
15-09-2006 2 392 520 18,62% 15,02%
22-09-2006 2 307 121 17,69% 14,66%
29-09-2006 1 726 100 11,74% 8,91%
06-10-2006 2 318 083 17,63% 14,50%
13-10-2006 2 007 086 15,68% 12,81%
20-10-2006 1 644 185 12,45% 10,47%
27-10-2006 2 055 024 15,79% 14,08%
03-11-2006 1 660 417 12,11% 9,10%
10-11-2006 1 742 792 12,63% 10,24%
17-11-2006 2 296 512 16,80% 14,34%
24-11-2006 1 623 406 12,02% 9,75%
01-12-2006 2 205 882 16,79% 14,96%
Średnia 2 055 223 15,37% 12,72%

W poniedziałki pomiędzy 21.10 a 21.50, czyli w czasie nadawania „Pogody na piątek” Dwójka była dopiero trzecią stacją w rynku telewizyjnym. Na pierwszym miejscu znalazł się Polsat, który nadawał wtedy filmy w ramach pasma Megahit, wiceliderem był natomiast TVN, emitujący „Na Wspólnej” i „Szymon Majewski Show”. Z kolei daleko w tyle za TVP2 znalazła się TVP1, nadająca w tym czasie dokumenty i Teatr Telewizji.

Stacja AMR AMR % SHR %
Polsat 3 741 770 10,40% 26,20%
TVN 3 214 675 8,93% 22,51%
TVP2 2 879 623 8,00% 20,14%
TVP1 1 133 768 3,15% 7,94%

„Pogoda na piątek” przed odbiorniki przyciąga przede wszystkim kobiety, które stanowią ponad 2/3 telewidzów odcinkowego filmu. Oprócz nich serial bardzo chętnie oglądają także osoby powyżej 40 lat, mieszkańcy wsi i miast do 100 tys., a także widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,24% 67

Kobiety 67,76% 131
Wiek 4- 9 2,47% 40

10- 15 4,11% 52

16 - 19 2,56% 41

20 - 24 3,60% 40

25 - 29 5,37% 64

30 - 34 7,55% 99

35 - 39 5,47% 84

40 - 44 8,40% 124

45 - 49 10,13% 125

50 - 54 10,21% 124

55 - 59 9,43% 135

60+ 30,69% 170
Wlk.miasta Wieś 45,50% 118

< 50 tys. 25,51% 106

50-100 tys. 9,68% 109

100-200 tys. 6,77% 84

> 200 tys. 12,54% 61
Zawód Top management 7,94% 98

Pracownicy szczebla średniego 10,80% 90

Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,34% 101

Emeryci 40,58% 155

Inne 21,34% 62
Wykształcenie Podstawowe 52,60% 116

Średnie 30,21% 102

Wyższe 10,61% 99

Inne 6,58% 47

Akcja serialu „Pogoda na piątek”  rozgrywa się głównie w dużym centrum handlowym, które jest symbolem wielkiego miasta. Dla jednych jest miejscem pracy, dla innych miejscem spotkań, szybkich zakupów, czy możliwością rozpoczęcia nowego etapu w życiu.
W rolach głównych występują m.in.: Danuta Stenka, Katarzyna Figura,  Agnieszka Warchulska i  Rafał Królikowski,.„Pogoda na piątek” emitowana jest w TVP2 w każdy poniedziałek o godz. 21.05.

Dołącz do dyskusji: 'Pogoda na piątek' przyciąga więcej widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl