SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pokonaj dupków za pomocą głosów" - zachęca Patagonia

W związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA marka odzieżowa Patagonia rozpoczęła akcję zachęcającą do udziału w nich. Na metkach jej ubrań umieszczono hasło: "Pokonaj dupków za pomocą głosów".

Na metkach najnowszej kolekcji amerykańskiej marki odzieżowej Patagonia pojawiły się hasła "Vote The Assholes Out" (z ang. "pokonaj dupków głosami").  

To jednak nie żart, ani błąd a celowe działanie. Jak podaje serwis mashable.com, marka znana z aktywizmu ekologicznego chce w ten sposób pokazać, że chcąc zapobiegać kolejnym zmianom klimatycznym, należy odsunąć od władzy tych, którzy do nich doprowadzają.

Powszechnie wiadomo też, że założyciele Patagonii nie kryją się z tym, że są przeciwni polityce Donalda Trumpa. Dlatego chcą zachęcić swoich klientów do głosowania, zarówno poprzez różne akcje w social mediach, jak i przez obecne działania z hasłami na metkach ubrań.

Zdjęcie metki z hasłem "Pokonaj dupków głosami" pojawiło się niedawno w social mediach i wywołało duże zainteresowanie. Niektórzy wątpili w jego autentyczność. Głos zabrał wówczas rzeczniczka Patagonii, Corley Kenna, potwierdzając, że jest ono prawdziwe: - Zostały one (metki) dodane do naszych organicznych szortów typu stand-up dla mężczyzn i kobiet, ponieważ odkąd zaczęliśmy je produkować, odtąd stawiamy czoła zmianom klimatycznym.

Rzecznika przekazała też, że Yvon Chouinard, założyciel i szef marki, odnosi się tak do polityków z każdej partii, którzy zaprzeczają kryzysowi klimatycznemu lub go lekceważą, a w dodatku są w posiadaniu pieniędzy z interesów naftowo-gazowych.

Informacje o tym, że hasła na metkach ubrań to zamierzone działanie marki potwierdził na Twitterrze także Brad Wieners, dyrektor copywritingu Patagonii.

Wybory prezydenckie w USA odbędą się 3 listopada br.

Dołącz do dyskusji: "Pokonaj dupków za pomocą głosów" - zachęca Patagonia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nq
marketingowo strzał w 10 :) nigdy wcześniej nie słyszałem o tej marce.
0 0
odpowiedź
User
buhaha
Kolejny przykład lewackiego marketingu. Nikt normalny nie chce żeby krawcowa od spodenek pisała mu na kogo ma głosować. No chyba, że to ten poziom klienta - czyli ubranka dla gejków i cwelków, którzy nie ogarniają ciuszków, bo codziennie rano decydują kim są.
0 0
odpowiedź
User
Gość
Kolejny przykład lewackiego marketingu. Nikt normalny nie chce żeby krawcowa od spodenek pisała mu na kogo ma głosować. No chyba, że to ten poziom klienta - czyli ubranka dla gejków i cwelków, którzy nie ogarniają ciuszków, bo codziennie rano decydują kim są.
Czyli ogólnie tęczowych
0 0
odpowiedź