SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy w 2010 spędzili więcej czasu przed telewizorem

Polacy w 2010 roku poświęcili w ciągu doby średnio cztery godziny i pięć minut na oglądanie telewizji. To o blisko pięć minut dłużej niż przed rokiem.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dokładny czas konsumpcji treści telewizyjnych wyniósł 4 godziny, 5 minut i osiem sekund wobec 4 godzin i 15 sekund przed rokiem.

Średni dobowy czas spędzony przed telewizorem

rok ATV
2009 04:00:15
2010 04:05:08

Najwięcej widzów śledziło w 2010 r. "Jedynkę" – średnio 1,18 mln. Na drugiej pozycji znalazła się TVN ze średnią oglądalnością na poziomie 930 tys. widzów. Najpopularniejszym kanałem tematycznym ze średnią 301 tys. widzów była TVP Info.
 

stacja (r) AMR SHR %
TVP1 1184150 19,35%
TVN 930932 15,21%
TVP2 886893 14,49%
Polsat 847109 13,84%
TVP INFO 301223 4,92%
TVN24 210856 3,45%
TV4 130870 2,14%
TVN7 [RTL7] 99519 1,63%
PULS [TV Puls] 92226 1,51%
Disney Channel 70968 1,16%
Disney XD 57192 0,93%
Cartoon Network 54527 0,89%
Polsat2 54013 0,88%
AXN 46241 0,76%
MiniMini 43924 0,72%
Discovery 41463 0,68%
TVPolonia 39434 0,64%
VIVA Polska 38980 0,64%
Polsat News 38058 0,62%
Kino Polska 34316 0,56%



Najwięcej z reklam – według cennikowych wpływów zarobiła stacja TVN. Drugi okazał się Polsat (dane nie uwzględniają udzielanych przez stację rabatów).

stacja 2010 - cennikowe wpływy w zł
TVN 3068036065
Polsat 2909060625
TVP1 2270757970
TVP2 1530907015
VIVA Polska 609028090
PULS [TV Puls] 569242590
AXN 447666345
4fun.tv 326860200
TVN24 315746724
Discovery 280918000

Dołącz do dyskusji: Polacy w 2010 spędzili więcej czasu przed telewizorem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://audiorec.co.uk/main.html
Do the following to find out about michael kors bags uk well before you are abandoned.
http://audiorec.co.uk/main.html
0 0
odpowiedź