„Policjantki i policjanci” hitem TV4. Serial pokonał TVP2 w grupie komercyjnej
Pierwszy sezon serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 817 tys. widzów. TV4 w czasie emisji produkcji miała więcej widzów niż jej konkurenci, a w grupie komercyjnej pokonała nawet Dwójkę.
Średnia widownia serialu „Policjantki i policjanci” wyniosła 817 tys. osób. Przełożyło się to na 5,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Czwórki pokazywana była od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, w okresie od 29 września do 9 grudnia br.
Dla porównania, średnia widownia czterech pierwszych odcinków formatu wyniosła 510 tys. osób. Przełożyło się to odpowiednio na 3,63 proc. i 4,55 proc. udziału (więcej na ten temat).
Stacja TV4 w czasie emisji produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Udział TV Puls, emitującej „Pingwiny z Madagaskaru” wynosił wówczas 2,83 proc., a TVN7 („Dr. House”) - 1,48 proc.
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej. Warto dodać, iż tutaj kanał Czwórka miała wyższy wynik od TVP2 (stacja ta miała 4,97 proc. udziału). Dwójka w tym paśmie nadawała teleturniej „Jeden z dziesięciu” i powtórki serialu „Barwy szczęścia”.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP2 |
1 003 396 |
6,74% |
4,97% |
TV4 - Policjantki i policjanci |
817 386 |
5,49% |
6,15% |
TV PULS |
420 492 |
2,83% |
3,97% |
TVN7 |
220 849 |
1,48% |
1,88% |
„Policjantki i policjanci” to polski serial, opowiadający o życiu i pracy czwórki policjantów z wydziału prewencji.
Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjanci” hitem TV4. Serial pokonał TVP2 w grupie komercyjnej
głupi słownik wie lepiej co chcę napisać >.