"Polityka" i "Angora" zwiększają sprzedaż
"Polityka" zwiększa przewagę nad "Newsweekiem" i "Wprost". Mizerna sprzedaż "Ozonu".
Pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w styczniu 2006 roku zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowany dla wortalu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 171 180 egz. (wzrost o 1 proc. w porównaniu z 2005 rokiem). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 152 298 egz. (spadek o 8 proc.),
Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 4 proc. spadek sprzedaży.
Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego" oraz bardzo słaby wynik tygodnika "Ozon".
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".
styczeń | ||
2006 | 2005 | |
Polityka | 171180 | 170684 |
Newsweek | 152298 | 164650 |
Wprost | 147631 | 152411 |
Gość Niedzielny | 120047 | 115478 |
Przekrój | 82596 | 85411 |
Przegląd | 33269 | 34064 |
Ozon | 25235 | - |
Tygodnik Powszechny | 21031 | 19438 |
Angora | 279136 | 250768 |
Forum | 20600 | 21116 |
Dołącz do dyskusji: "Polityka" i "Angora" zwiększają sprzedaż