SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polmos Bielsko-Biała klientem agencji BeDigital

Polmos Bielsko-Biała, producent wyrobów alkoholowych w Polsce, powierzył prowadzenie social mediów marki Biały Bocian oraz nowej marki wysokoprocentowych drinków Biały Bocian KLE KLE agencji BeDigital.

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Do tej pory dział marketingu Polmosu Bielsko-Biała samodzielnie prowadził social media dla Białego Bociana. Firma teraz zdecydowała się powierzyć te zadania agencji BeDigital.

W skład prac nad Białym Bocianem wchodzą również jego wszystkie odsłony smakowe, likiery oraz edycje specjalne. Marka ma od teraz nową komunikację na profilach (Facebook oraz Instagram), na których BeDigital oprócz tworzenia kreacji zajmuje się również obsługą mediową.

- Poziom kreatywności, a także fachowość agencji bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Bardzo liczymy na kompetencje BeDigital w toku dalszej współpracy i promowaniu naszych brandów w SoMe - powiedział Michał Tryliński, dyrektor marketingu Polmosu Bielsko-Biała.

Oprócz Białego Bociana agencja BeDigital zajęła się również launchem nowej marki wysokoprocentowych drinków Biały Bocian KLE KLE.

Dołącz do dyskusji: Polmos Bielsko-Biała klientem agencji BeDigital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl