SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV ogląda średnio 42 tys. widzów. 200 mln zł z reklam w tym roku

Od początku roku kanał Polo TV ogląda średnio 42 tys. osób, czyli o 127 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe stacji wyniosły w tym roku 200 mln zł. Hitem kanału był program „Weekend ze Szwecją”.

Średnia widownia telewizji Polo TV w okresie od 1 stycznia do 11 sierpnia 2013 roku wyniosła 42 tys. osób. Przełożyło się to na 0,68 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz na 1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność muzycznej stacji wzrosła o 126,98 proc. Wówczas jej średnia widownia wynosiła 18 tys. osób, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 0,31 proc. oraz 0,49 proc.

Polo TV

Wszyscy 4+

16-49

Okres

AMR

SHR %

AMR

SHR %

01-01-2012 - 11-08-2012

18 455

0,31%

12 345

0,49%

01-01-2013 - 11-08-2013

41 889

0,68%

24 707

1,00%


Warto dodać, że w lipcu br. średnia widownia minutowa Polo TV wynosiła jeszcze więcej, bo 52 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 1 proc. oraz 1,53 proc. (więcej na ten temat). W tym samym miesiącu udział tej stacji wśród kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wynosił 1,84 proc., co dawało jej 12. miejsce w zestawieniu (poznaj szczegóły).

W rankingu pięciu topowych programów muzycznej stacji najwięcej widzów w bieżącym roku zgromadził program „Weekend ze Szwecją”, który obejrzało 296 tys. osób. Pozostałe cztery miejsca zajęły pasma z teledyskami.

Top 5 programów

Wszyscy 4+

Program

Data

Start

AMR

SHR %

WEEKEND ZE SZWECJA /PROG.MUZ.POL./

11-08-2013

13:00:36

296 141

3,58%

PRZEBOJOWE HISTORIE /TELEDYSKI/

28-07-2013

12:03:40

271 245

3,38%

SZALONE LATA 90 /TELEDYSKI/

11-08-2013

12:14:07

258 126

3,17%

POWER PLAY /TELEDYSKI/

28-07-2013

12:00:05

257 739

3,27%

HIT DNIA /TELEDYSKI/

01-04-2013

12:00:17

253 606

2,38%


Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Polo TV w okresie od 1 stycznia do 11 sierpnia br. wyniosły 200,7 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 75,02 proc., czyli o 86 mln zł (dane bez rabatów).

Okres

Wpływy (zł)

01-01-2012 - 11-08-2012

114 681 420

01-01-2013 - 11-08-2013

200 710 270

Dołącz do dyskusji: Polo TV ogląda średnio 42 tys. widzów. 200 mln zł z reklam w tym roku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Polo TV to stacja na którą trzeba było czekać ale za długo.
odpowiedź
User
Maciej
Szkoda tylko, że rabat jest na poziomie 99%. Podawanie wartości brutto nie ma żadnego sensu.
odpowiedź
User
ja22
Ta stacja to największa porażka naziemnej telewizji i w ogóle telewizji muzycznej w Polsce.
odpowiedź