Telewizja Puls nie kończy współpracy z Polsat Media. Jest umowa na kolejne lata
Biuro reklamy Polsat Media przez kolejne lata będzie sprzedawać czas reklamowy Telewizji Puls, nadawcy naziemnych stacji TV Puls i Puls 2. Obie spółki podpisały umowę o kontynuacji współpracy.
- W Telewizji Puls stawiamy na dalszy rozwój naszych kanałów TV Puls, Puls 2 oraz pasma Puls Kids, które jest liderem wśród widowni dziecięcej. Przed nami ambitne plany, a do ich realizacji potrzebujemy silnego, stabilnego partnera - dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z Polsat Media - powiedział Dariusz Dąbski, prezes i właściciel Telewizji Puls
- Mamy za sobą wyjątkowo trudny rok, co jest głównie związane ze źle przeprowadzonym procesem zmiany standardu nadawania. Rok 2023 stawia przed nami nowe wyzwania, ale jest też szansą na mocne odbicie, wierzymy więc, że pracując z silnym partnerem sprzedażowym uda nam się zrealizować nasze ambitne plany - dodał Dąbski.
- Bardzo się cieszę, że przedłużamy umowę z Telewizją Puls na kolejne lata. To nasz największy partner w obsłudze brokerskiej, a zarazem jeden z największych nadawców na rynku. Nasza dotychczasowa współpraca układała się bardzo dobrze i jestem przekonany, że w nadchodzącym czasie będzie ona jeszcze lepsza - ocenia Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.
Polsat Media sprzedaje TV Puls od 2021 r.
Poprzednią umowę Telewizja Puls podpisała z Polsat Media w 2020 roku, przenosząc obsługę reklamową do spółki Polsatu od stycznia 2021 r. - Polsat Media wygrał w tym roku konkurs na sprzedaż reklam naszych kanałów - informował wtedy Dariusz Dąbski.
Z danych Nielsena wynika, że w listopadzie br. udział TV Puls wyniósł 2,87 proc., a Puls 2 - 1,33 proc.
Biuro reklamy Polsat Media poza czas reklamowym w kanałach Telewizji Polsat odpowiada też za sprzedaż reklam w stacjach należących do 4fun Media, A+E Networks, Universal Networks, BBC Global Channels czy Antenna Group.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Puls nie kończy współpracy z Polsat Media. Jest umowa na kolejne lata