Polsat Play liderem oglądalności, TVP Kobieta zyskała najwięcej
W maju 2022 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał TVP Kobieta, a na czele spadków uplasował się Lifetime, który z końcem maja zniknął z rynku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w maju 2022 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2021 roku wynik zmniejszył się o 9,38 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 4,17 proc. i wyniósł 0,50 proc. Podium, z udziałem wynoszącym 0,39 proc., uzupełnia Polsat Cafe, który awansował z czwartej lokaty. Wynik kanału spadł o 2,50 proc. Z drugiego na czwarte miejsce spadł kanał HGTV, którego wynik zmalał o 30 proc. do 0,35 proc.
TVP Kobieta na czele wzrostów
Czołową piątkę uzupełnia TVP Kobieta, która awansowała z siódmej lokaty (0,31 proc.; do góry o 121,43 proc. - największy wzrost w zestawieniu).
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 66,67 proc. do 0,01 proc. Kanał był w tym roku wycofywany stopniowo z ofert operatorów, a z końcem maja br. zakończył nadawanie.
TVN Style wyprzedził Polsat Play w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style, który w tym ujęciu wyprzedził Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,65 proc., po spadku o 8,45 proc.
Na drugą lokatę spadła wspomniana wyżej stacja Polsat Play (jej udział względem maja 2021 roku spadł o 16,67 proc. do 0,60 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe, który przed rokiem był czwarty (w dół o 6,67 proc. do 0,42 proc.).
Największym wzrostem tutaj również pochwalić się mógł kanał TVP Kobieta. Udział stacji zwiększył się o 112,50 proc. do 0,17 proc.
Największy spadek w tym ujęciu również odnotował kanał Lifetime (było to 50 proc. do 0,01 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem oglądalności, TVP Kobieta zyskała najwięcej