Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do realizacji zimowej kampanii za granicą
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert dotyczących przygotowania i zrealizowania w okresie zimowym wizerunkowo-produktowej kampanii promocyjnej POT na rynkach zagranicznych.
Polska Organizacja Turystyczna planuje realizację kampanii promocyjnej na wybranych rynkach Zagranicznych Ośrodków: rosyjskim, ukraińskim, skandynawskim oraz brytyjskim. Działania promocyjne realizowane będą na przełomie listopada i grudnia br.
Celem zaplanowanych działań jest wygenerowanie zainteresowania Polską w mediach miejscowych i krajowych oraz wśród mieszkańców miast, w których będzie realizowana (dodatkowo działanie może być skierowane do przyjezdnych - potencjalnych turystów, na wskazanych rynkach).
Idea przewodnia przekazu, na wszystkich czterech rynkach, opiera się na zaprezentowaniu różnorodności oferty zimowego wypoczynku w Polsce, na wskazaniu konkurencyjności oferty zimowej w stosunku do najbardziej popularnych kierunków i propozycji.
Przedmiotem promocji będzie turystyka zimowa w Polsce, która powinna wyróżniać się spośród innych ofert poprzez jej różnorodność i konkurencyjność, ale też wyjątkowość (atmosfera pobytu, gościnność Polaków).
Kampania ma obejmować rynki: rosyjski, ukraiński, skandynawski oraz brytyjski - stolice miast, miejsca licznie odwiedzane przez mieszkańców. Działania mają być realizowane w przestrzeni miejskiej w wybranych stolicach a także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).
Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 3 października.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do realizacji zimowej kampanii za granicą