Polski Holding Nieruchomości wybiera agencję do obsługi PR
Polski Holding Nieruchomości zaprosił agencje do składania ofert na świadczenie usług w zakresie media relations i public relations – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółce zależy na budowie wizerunku oraz zwiększeniu aktywności i rozpoznawalności marki PHN na rynku.
Wybrana w tym procesie agencja zajmie się m.in. opracowaniem, wdrożeniem i realizacją kompleksowej strategii komunikacji, PR produktowym (w tym komunikacją do mediów, współpracą z partnerami itp.) oraz bieżącym wsparciem PHN w realizacji działań wizerunkowych i produktowych.
Z wybraną agencją PHN zamierza pracować przez 2 lata od podpisania umowy. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 22 lutego.
Polski Holding Nieruchomości (PHN) jest jednym z największych w Polsce podmiotów w sektorze nieruchomości komercyjnych pod względem wartości portfela. Portfel Grupy obejmuje około 140 wydzielone biznesowo aktywa nieruchomościowe o wartości ok. 2,5 mld zł. Działalność PHN skoncentrowana jest w Warszawie oraz największych regionalnych miastach, m.in. w Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Polski Holding Nieruchomości wybiera agencję do obsługi PR