Polskie Radio dla Zagranicy zmienia wizerunek
Odświeżenie logotypu zapoczątkowało zmiany wizerunkowe Polskiego Radia dla Zagranicy.
Nowe logo zostało zmodyfikowane przez agencję reklamową Kreacja PRO.
Polskie Radio dla Zagranicy w ramach zmian systemu identyfikacji wizualnej odświeżyło również stronę internetową www.polskieradio.pl/zagranica. Strona o nowym layoucie utrzymana jest w stonowanej kolorystyce. Zawiera więcej elementów interaktywnych oraz bieżąco aktualizowaną ofertę serwisu publicystyczno–informacyjnego o Polsce i świecie, przygotowywaną codziennie przez dziennikarzy w 6 językach: polskim, angielskim, niemieckim, białoruskim, rosyjskim i ukraińskim.
Kolejna nowość to oferta reklamowa nowego produktu - audycji serwisu ukraińskiego Programu dla Zagranicy. Polskie Radio dla Zagranicy stworzyło szansę dla polskich inwestorów zainteresowanych umieszczaniem reklam i sponsorowaniem audycji Redakcji Ukraińskiej w Programie dla Zagranicy. Od 1 stycznia 2005 serwis ukraiński i polski jest obecny na falach UKF w największych 11 miastach Ukrainy: Kijów, Równe, Winnica, Tarnopol, Chmielnicki, Zaporoże, Sumy, Lwów, Charków, Donieck, Żytomierz, Donieck. Audycje poświęcone są zagadnieniom dotyczącym europejskich standardów w gospodarce oraz problemom i sukcesom polskich inwestorów na Ukrainie, a także obecności ukraińskiego kapitału w polskich strukturach gospodarczych. Ogólna liczba potencjalnych słuchaczy w języku ukraińskim sięga prawie 4 mln 20 tys. osób. (dane obejmują okres początek sierpnia 2006, przygotowane przez TNS).
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio dla Zagranicy zmienia wizerunek