SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio dla Zagranicy zmienia wizerunek

Odświeżenie logotypu zapoczątkowało zmiany wizerunkowe Polskiego Radia dla Zagranicy.

Nowe logo zostało zmodyfikowane przez agencję reklamową Kreacja PRO.

Polskie Radio dla Zagranicy w ramach zmian systemu identyfikacji wizualnej odświeżyło również stronę internetową www.polskieradio.pl/zagranica. Strona o nowym layoucie utrzymana jest w stonowanej kolorystyce. Zawiera więcej elementów interaktywnych oraz bieżąco aktualizowaną ofertę serwisu publicystyczno–informacyjnego o Polsce i świecie, przygotowywaną codziennie przez dziennikarzy w 6 językach: polskim, angielskim, niemieckim, białoruskim, rosyjskim i ukraińskim.

Kolejna nowość to oferta reklamowa nowego produktu - audycji serwisu ukraińskiego Programu dla Zagranicy. Polskie Radio dla Zagranicy stworzyło szansę dla polskich inwestorów zainteresowanych umieszczaniem reklam i sponsorowaniem audycji Redakcji Ukraińskiej w Programie dla Zagranicy. Od 1 stycznia 2005 serwis ukraiński i polski jest obecny na falach UKF w największych 11 miastach Ukrainy: Kijów, Równe, Winnica, Tarnopol, Chmielnicki, Zaporoże, Sumy, Lwów, Charków, Donieck, Żytomierz, Donieck. Audycje poświęcone są zagadnieniom dotyczącym europejskich standardów w gospodarce oraz problemom i sukcesom polskich inwestorów na Ukrainie, a także obecności ukraińskiego kapitału w polskich strukturach gospodarczych. Ogólna liczba potencjalnych słuchaczy w języku ukraińskim sięga prawie 4 mln 20 tys. osób. (dane obejmują okres początek sierpnia 2006, przygotowane przez TNS).

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio dla Zagranicy zmienia wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl