Polskie Radio najlepiej ocenioną instytucją na rynku mediów
Polskie Radio numerem jeden na rynku polskich mediów
Znane są wyniki badania typu OMNIBUS przeprowadzonego w dniach 14-15 czerwca 2003 roku, na reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski (liczba badanych - 1033 osoby) przeprowadzonego przez Pracownie Badań Społecznych w Sopocie (na zlecenie NIK-u)
Respondenci oceniali podane instytucje odpowiadając na pytanie: "Proszę powiedzieć jak Pan ocenia działalność...?", wybierając jedną z trzech odpowiedzi "dobrze', "źle", "trudno powiedzieć".
Polskie Radio uzyskało 85% ocen pozytywnych i jest to drugi w kolejności wynik po Straży Pożarnej (94%).
Polskie Radio było jednocześnie najlepiej ocenioną instytucją na rynku mediów. Następnymi w kolejności po PR S.A. były: Telewizja TVN (71% ocen pozytywnych), Telewizja Publiczna (68%), Telwizja Polsat (66%).
Polskie Radio zanotowało w czerwcu wzrost odsetka ocen pozytywnych w stosunku do poprzedniej fali badania (marzec br.) o 3pkt.%.
Działalność Polskiego Radia była częściej oceniana pozytywnie przez osoby młodsze (wiek: 18-39 lat) oraz osoby z wykształceniem wyższym.
W badaniu respondenci nie ocenili m.in. dwóch największych rozgłośni radiowych w Polsce czyli RMF FM i Radia Zet.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio najlepiej ocenioną instytucją na rynku mediów