Fabryka Marketingu zrealizuje kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe
Fabryka Marketingu wygrała przetarg Urzędu Miejskiego w Gdańsku na kompleksową kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe. Zlecenie jest warto ponad 1 mln zł.
W przetargu wzięło udział łącznie 10 agencji. Oprócz wybranej do współpracy przez władze Gdańska Fabryki Marketingu były to jeszcze: Aplan Media, Media Group, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Ekspansja Advertising, Mastermined Media, Althermedia, Fabryka Komunikacji Społecznej, Tarraya oraz konsorcjum Personal PR z ClickAd Interactive.
Fabryka Marketingu zajmie się przeprowadzeniem kompleksowej promocji Pomorskich Szlaków Kajakowych. Działania te mają obejmować reklamę w internecie, w środkach komunikacji publicznej, na outdoorze, publikację artykułów sponsorowanych w prasie drukowanej i elektronicznej. Agencja zajmie się też przygotowaniem projektów graficznych, drukiem i dostawą ulotek promujących Pomorskie Szlaki Kajakowe.
Budżet tych działań wynosi 974,3 tys. zł netto.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu zrealizuje kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe