SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 142 mln zł zarobiły w styczniu rozgłośnie radiowe

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych wyniosły w styczniu 2009 roku ponad 142 mln zł - to prawie tyle samo co w analogicznym okresie 2008 roku, wynika z danych Expert Monitor.

Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej w styczniu 2009 roku (35,5 mln zł) zarobiło Radio ZET, która w porównaniu do stycznia 2008 r. zanotowało spadek o 3 proc. - wynika z danych firmy Expert Monitor, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się RMF FM (33,7 mln). Na trzecim miejscu uplasowała się Trójka Polskiego Radia (3,9 mln - spadek o 31 proc.).

stacje ogólnopolskie I.2009
Medium Koszt [zł]
ZET 35 561 650 zł
RMF FM 33 766 640 zł
PR 3 3 947 490 zł
PR 1 1 172 315 zł
PR EURO 16 080 zł
PR 2 12 530 zł



stacje ogólnopolskie I.2008
Medium Koszt [zł]
ZET 36 542 085 zł
RMF FM 33 754 040 zł
PR 3 5 744 590 zł
PR 1 3 000 970 zł
PR EURO 30 120 zł
PR 2 12 617 zł




W styczniu - spośród stacji ponadregionalnych - najwięcej zarobiła Eska Rock (1,58 mln zł, spadek o 9 proc.).

stacje ponadregionalne I.2009
Medium Koszt [zł]
ESKA ROCK 1 586 720 zł
TOK FM 1 516 630 zł
RMF Classic 340 532 zł



stacje ponadregionalne I.2008
Medium Koszt [zł]
ESKA ROCK 1 739 410 zł
TOK FM 1 400 114 zł
PLANETA FM 581 695 zł
RMF Classic 417 686 zł




Wśród sieci radiowych liderem Radio Eska (29,4 mln - wzrost o 10 proc.), za nią znalazło się radio Złote Przeboje (13,5 mln - wzrost o 12 proc.).

[Data] I.2009
TOP 5 sieci [Medium] Koszt [zł]
Eska bez E. ROCK 29 409 674 zł
Złote Przeboje 13 585 203 zł
Eurozet Planeta_lokalne 4 375 751 zł
Audytorium 17 3 850 903 zł
RMF Maxxx 3 454 204 zł



[Data] I.2008
TOP 5 sieci [Medium] Koszt [zł]
Eska bez E. ROCK 26 820 380 zł
Złote Przeboje 12 032 221 zł
Audytorium 17 3 796 579 zł
RMF Maxxx 2 941 849 zł
Eurozet Planeta_lokalne 2 292 245 zł




W przypadku grupa radiowych, liderem zestawienia jest Eurozet (42 mln - wzrost o 1 proc.).

[Data] I.2009
TOP 5 Nadawca Koszt [zł]
EUROZET 42 094 938 zł
BROKER FM 37 614 827 zł
GRUPA RADIOWA TIME 32 811 009 zł
AGORA S.A. 17 613 109 zł
POLSKIE RADIO 8 999 318 zł


[Data] I.2008
TOP 5 Nadawca Koszt [zł]
EUROZET 41 526 015 zł
BROKER FM 37 179 667 zł
GRUPA RADIOWA TIME 31 129 622 zł
AGORA S.A. 15 705 106 zł
POLSKIE RADIO 12 584 876 zł




dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Ponad 142 mln zł zarobiły w styczniu rozgłośnie radiowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl