TVP Info i „Wiadomości” z nowymi efektami w prognozach pogody
Kanał TVP Info wprowadził nową prezentację pogodową, przygotowaną we współpracy ze studiem Platige Image. Będzie wykorzystywana zarówno w prognozach emitowanych na antenie informacyjnej, jak również w „Wiadomościach” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. – Chcemy być jak najatrakcyjniejsi dla widza, dlatego pracujemy najlepszymi - komentuje dyrektor TAI, Jarosław Olechowski.
Nowa prezentacja stwarza wrażenie, że prezenter znajduje się w centrum opisywanych właśnie pogodowych wydarzeń. Została przygotowana przy użyciu najnowszych technologii takich jak Unreal Engine 4, wykorzystywanych przez największe światowe studia animacyjne i przez producentów gier.
Przy jej stworzeniu pracowała zajmująca się produkcją i postprodukcją wideo firma Platige Image.
- Naszym celem jest, by wartościowe treści prezentować w możliwie najatrakcyjniejszej formie, dlatego więc pracujemy z najlepszymi - komentuje w rozmowie z nami dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Jarosław Olechowski. - Nowa prezentacja będzie wykorzystywana zarówno na antenie TVP Info, jak i w „Wiadomościach” - dodaje.
.@WiadomosciTVP | 🌊Jak powstają powodzie?
— TOP TVP INFO (@TOPTVPINFO) July 29, 2021
🏠 Ile czasu potrzeba, by żywioł zabrał ze sobą wszystko, co napotka na swej drodze?
Odpowiedzi na te pytania znajdują się w przygotowanej przez redakcję @WiadomosciTVP wizualizacji.
WIDEO ⬇️pic.twitter.com/b1tG95G2H0
Platige Image pracowało także nad nową oprawą „Wiadomości”, którą zaprezentowano w maju 2019 roku. Wykorzystano w niej technologie Virtual Window oraz Augmented Reality. - Jako pierwsi w Polsce, w tej skali wprowadzamy technologię Virtual Window, a także rozszerzoną rzeczywistość. Obie technologie będą wykorzystywane na stałe w każdym wydaniu „Wiadomości” – mówił nam Jarosław Olechowski. Studio odpowiadało także za wdrożenie i serwisowanie oprawy „Wiadomości”.
Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność głównego wydania „Wiadomości” wynosiła 2,71 mln widzów (12,8 proc. mniej niż rok wcześniej), z czego 2,15 mln w TVP1, a 554,7 tys. w TVN24 BiS.
Z kolei średnia widownia minutowa TVP Info w zeszłym półroczu wyniosła 237 932 osób, a udział w rynku oglądalności - 3,7 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP Info i „Wiadomości” z nowymi efektami w prognozach pogody
Pieniądze nie śmierdzą, oby się tej spółce przydało połapać koniec z końcem bo giełdowa wycena i ten sojusz z propagandzistą widać na wykresie.