Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)
Wystartowała nowa odsłona kampanii firmy ubezpieczeniowej Prudential, oparta na koncepcie „młody bóg”. Firma zwraca uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego w razie poważnej choroby. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis.
Prudential po raz kolejny wykorzystała w swojej reklamie koncept „młodego boga”, którym promowano już usługi gromadzenia oszczędności na emeryturę. Po raz pierwszy do komunikacji marketingowej firmy „młodzi bogowie” zostali wprowadzeni w 2015 roku.
Spot telewizyjny kontynuuje narrację charakterystyczną dla formatu reklamowego „młodych bogów”. Tym razem narratorem jest kot głównego bohatera, który lekko ironicznie komentuje w myślach brak przezorności swojego pana i stara się go zachęcić go do przemyślenia skutków poważnej choroby. Głosu zwierzęcemu bohaterowi użyczył znany aktor - Paweł Królikowski.
- Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie - powiedziała Agnieszka Mazurek, group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, odpowiedzialnej za kreację kampanii.
W kampanii poza spotami telewizyjnymi (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) wykorzystane zostaną działania reklamowe w internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambienty w placówkach medycznych. Kampania obejmie także działania PR oraz materiały BTL (m.in. magazyn firmowy „Przezorność”) w oddziałach Prudential w całej Polsce. Odświeżony został także serwis internetowy „młodzi bogowie”. Łącznie kampania potrwa przynajmniej do końca wakacji.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne OTO Film. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis Worldwide Polska.
Dołącz do dyskusji: Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)