SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przegląd Sportowy” z nową szatą i wydaniem na tablety

W piątek 19 lipca br. w sprzedaży pojawi się odświeżony “Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Dziennik zyska nową szatę graficzną, nową stronę internetową i pojawi się w wersji na tablety.

W “Przeglądzie Sportowym” znajdzie się więcej zdjęć, zestawień i infografik oraz odwołań do serwisu internetowego gazety, gdzie na bieżąco publikowane są newsy ze świata sportu. Natomiast w samym dzienniku publikowanych będzie więcej treści publicystycznych. Wydzielony i powiększony zostanie "Dział komentarzy i opinii", powstanie "Dział redakcyjnych debat", codziennie pojawiać się będzie też rubryka "Bohater dnia - o nim/niej się mówi". „Przegląd” będzie też przypominać wyjątkowe wydarzenia z historii sportu.

- Zmieniona gazeta została bardzo dobrze oceniona podczas badań. Uznana została za nowoczesną, bardziej atrakcyjną, przejrzystą i uporządkowaną - podkreśla Marcin Kalita, redaktor naczelny “Przeglądu Sportowego”. Nową szatę graficzną gazety przygotował jej dyrektor artystyczny Konrad Siuda.

Bez zmian pozostaje objętość dziennika wynosząca zależnie od dnia od 20 do 40 stron i jego cena (2,60 zł).

Wydawnictwo uruchomiło też nową wersję strony internetowej “Przeglądu” i udostępniło dedykowaną mu aplikację na smartfony. Od piątku dziennik będzie dostępny też w wersji na tablety. Pod względem zawartości będzie ona tożsama z wersją papierową, ale będzie oferowała reklamy interaktywne.

Aplikacja na tablety będzie do pobrania za darmo z App Store i Google Play. Dziennik w tej wersji będzie sprzedawany w formie prenumeraty tygodniowej, miesięcznej, trzymiesięcznej i rocznej. Przy zakupie dostępu na tydzień będzie oferowany siedmiodniowy darmowy okres próbny. Koszt tygodniowej prenumeraty w App Store to 1,79 euro, a w Google Play - 7,69 zł. Wersja tabletowa gazety przygotowana została przez Ringier Axel Springer Polska.

W piątek wraz z “Przeglądem Sportowym” ukaże się „Skarb Kibica. Ekstraklasa - jesień 2013/14”, kompendium wiedzy o najważniejszych piłkarskich rozgrywkach ligowych w Polsce.

„Przegląd Sportowy” w nowej odsłonie z dodatkiem wsparty jest kampanią promocyjną w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP), w radiu (Radio Zet, RMF FM, Antyradio, RMF Maxxx), serwisach internetowych oraz w mediach Ringier Axel Springer Polska. Za przygotowanie kampanii odpowiada zespół marketingu wydawcy.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Przeglądu Sportowego” w maju br. wyniosła 37 880 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Przegląd Sportowy” z nową szatą i wydaniem na tablety

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BeeJay
Czytałem Przegląd Sportowy przez pewnie 20-25 lat, niestety od kiedy stał się tabloidem stracił czytelnika czyli mnie. Oczywiście pozostają np. poniedziałkowe wydania z podsumowaniem Ekstraklasy, czy po ważnych wydarzeniach sportowych (olimpiady itp), ale to nie to co kiedyś.
odpowiedź
User
zuzia
Leczenie trupa ma sens? Pytanie retoryczne!
odpowiedź
User
Mar80
Redaktor naczelny nie rozumie jaki produkt chce otrzymać czytelnik - miłośnik sportu . Kilka lat temu Przegląd prowadził kampanie promocyjna " profesjonalnie o sporcie " . Niestety , profesjonalnie przestało być lata temu... i jest coraz gorzej . Gazetę kupowałem przez 25 lat . Ostatni raz 4 m-ce temu... Co rano czuje , że czegoś mi brakuje , ale niestety nie jest to Przegląd w aktualnym wydaniu .
odpowiedź