“Przegląd Sportowy” z nową szatą i wydaniem na tablety
W piątek 19 lipca br. w sprzedaży pojawi się odświeżony “Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Dziennik zyska nową szatę graficzną, nową stronę internetową i pojawi się w wersji na tablety.
W “Przeglądzie Sportowym” znajdzie się więcej zdjęć, zestawień i infografik oraz odwołań do serwisu internetowego gazety, gdzie na bieżąco publikowane są newsy ze świata sportu. Natomiast w samym dzienniku publikowanych będzie więcej treści publicystycznych. Wydzielony i powiększony zostanie "Dział komentarzy i opinii", powstanie "Dział redakcyjnych debat", codziennie pojawiać się będzie też rubryka "Bohater dnia - o nim/niej się mówi". „Przegląd” będzie też przypominać wyjątkowe wydarzenia z historii sportu.
- Zmieniona gazeta została bardzo dobrze oceniona podczas badań. Uznana została za nowoczesną, bardziej atrakcyjną, przejrzystą i uporządkowaną - podkreśla Marcin Kalita, redaktor naczelny “Przeglądu Sportowego”. Nową szatę graficzną gazety przygotował jej dyrektor artystyczny Konrad Siuda.
Bez zmian pozostaje objętość dziennika wynosząca zależnie od dnia od 20 do 40 stron i jego cena (2,60 zł).
Wydawnictwo uruchomiło też nową wersję strony internetowej “Przeglądu” i udostępniło dedykowaną mu aplikację na smartfony. Od piątku dziennik będzie dostępny też w wersji na tablety. Pod względem zawartości będzie ona tożsama z wersją papierową, ale będzie oferowała reklamy interaktywne.
Aplikacja na tablety będzie do pobrania za darmo z App Store i Google Play. Dziennik w tej wersji będzie sprzedawany w formie prenumeraty tygodniowej, miesięcznej, trzymiesięcznej i rocznej. Przy zakupie dostępu na tydzień będzie oferowany siedmiodniowy darmowy okres próbny. Koszt tygodniowej prenumeraty w App Store to 1,79 euro, a w Google Play - 7,69 zł. Wersja tabletowa gazety przygotowana została przez Ringier Axel Springer Polska.
W piątek wraz z “Przeglądem Sportowym” ukaże się „Skarb Kibica. Ekstraklasa - jesień 2013/14”, kompendium wiedzy o najważniejszych piłkarskich rozgrywkach ligowych w Polsce.
„Przegląd Sportowy” w nowej odsłonie z dodatkiem wsparty jest kampanią promocyjną w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP), w radiu (Radio Zet, RMF FM, Antyradio, RMF Maxxx), serwisach internetowych oraz w mediach Ringier Axel Springer Polska. Za przygotowanie kampanii odpowiada zespół marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Przeglądu Sportowego” w maju br. wyniosła 37 880 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Przegląd Sportowy” z nową szatą i wydaniem na tablety