Przejście do Plusa z Brodzik i Wilczakiem w reklamach SmartDomu (wideo)
Nowa kampania reklamowa SmartDomu z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka zachęca do przenoszenia numeru do Plusa. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska.
Nowa reklama SmartDomu rozgrywa się we wspólnym salonie sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu, gdzie Paweł Wilczak, Joanna Brodzik i ich dwaj synowie upewniają się, że w ramach tego programu promocyjnego można dowolnie łączyć usługi telefoniczne, internetowe i telewizyjne, zyskując rabaty zgodnie z promocją „Drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę” (jej obecna oferta obowiązuje do 18 lutego).
Spot zachęca klientów innych sieci telekomunikacyjnych do przenoszenia numeru do Plusa i korzystania ze SmartDomu.
Kampanie jest realizowana przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Przejście do Plusa z Brodzik i Wilczakiem w reklamach SmartDomu (wideo)