„Przełącz prąd na Plus” - nowa oferta energii elektrycznej od Plusa wsparta reklamami
Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, wprowadza nową ofertę energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Przełącz prąd na Plus” przygotowana przez firmy Young & Rubicam Poland, TFP i OMD.
Nowa oferta tak jak dotychczas jest podzielona na dwa główne warianty: „Energia na abonament” i „Energia bez prognoz”. W pierwszym płaci się stały abonament za wybrany pakiet (co 6 lub 12 miesięcy, na podstawie odczytu licznika, następuje rozliczenie ze zgromadzonych jednostek prądu), a w drugim - płaci się tylko za rzeczywiste zużycie prądu na podstawie cyklicznych odczytów licznika, co jeden lub dwa miesiące.
Niższe stawki i opłaty abonamentowe są dostępne dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i Plus Banku.
Przypomnijmy, że oferta energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych została wprowadzona przez Plus wiosną ub.r..
Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa o charakterze wizerunkowym. Plus podkreśla w niej, że przy korzystaniu u niego z energii elektrycznej nie ma żadnych ukrytych ani dodatkowych opłat, ponadto klient zyskuje pewność stałej ceny przez cały okres trwania umowy.
Akcja reklamowa od 26 stycznia jest prowadzona w telewizji, internecie oraz supermarketach Carrefour (na ekranach digital signage).
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, spot wyreżyserował Tomek Nalewajek, a wyprodukował dom produkcyjny TFP. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Przełącz prąd na Plus” - nowa oferta energii elektrycznej od Plusa wsparta reklamami