Przygotowania do nowej gazety Agory
Agora przygotowuje się do kampanii reklamowej nowego dziennika
Zarówno w Agorze i Axel Springer Polska trwają gorączkowe przygotowania do startu nowych gazet codziennych. Oba dzienniki mają mieć charakter bulwarowy i na rynku pojawią się po wakacjach.
Według informacji internetowego wydawania "Media&Marketing Polska" Agora SA przygotowuje się do kampanii reklamowej wspierającej debiut nowego dziennika. Strategia i kreacje kampanii Agora przygotuje we własnym zakresie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starlink. Data startu kampanii pozostaje tajemnicą, jak również, kto został redaktorem naczelnym gazety i ile osób pracuje w redakcji.
- Agora jest zdeterminowana skutecznie bronić swojej pozycji na rynku prasy codziennej. Ale nie chcemy zdradzać naszych planów konkurencji. Nie komentujemy doniesień prasowych na ten temat - informuje tylko Anna Borys-Karwacka, rzecznik Agory.
Wczoraj podaliśmy, że trwa przetarg na obsługę nowego dziennika wydawnictwa Axel Springer Polska. Celem przetargu jest wyłonienie agencji reklamowej i domu mediowego (więcej).
Dołącz do dyskusji: Przygotowania do nowej gazety Agory