Przygotowania do startu nowego dziennika Agory
Michał Rutkowski dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory.
Agora ujawniła wczoraj, że dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory, który ma ukazać na rynku jeszcze jesienią tego roku, został Michał Rutkowski.
Michał Rutkowski będzie odpowiedzialny za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację działań promocyjnych nowego tytułu.
- Oficjalnie pracuję od zeszłego poniedziałku. O zespole na razie nie mogę nic powiedzieć poza tym, że trwa jego budowa i że na pewno będzie to bardzo silny zespół - powiedział nam Michał Rutkowski.
Michał Rutkowski, związany z rynkiem mediów od 1996 roku, zaczynał karierę jako research manager w firmie badawczej IQS. Następnie pracował w agencji Corporate Profiles DDB/DDB, w której ostatnio pełnił funkcję Planning Group Directora. Odpowiadał tam za koordynację strategii największych klientów agencji, w tym m.in.: piwa Tyskie, Knorra, Fortuny i "Gazety Wyborczej".
Prywatnie Michał Rutkowski jest pasjonatem koszykówki, szczególnie w wydaniu amerykańskim. Wspólnie z Pawłem Wujcem przygotowują popularny wśród fanów NBA poniedziałkowy felieton w "Gazecie Sport" "Fruwając pod koszem". To dowcipne podsumowanie tygodnia w lidze NBA ma wielu stałych czytelników.
Dołącz do dyskusji: Przygotowania do startu nowego dziennika Agory