Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme
Publicis Media (należy do Publicis Groupe) chce zgromadzić w jednym miejscu wiedzę i doświadczenia ekspertów w dziedzinie handlu i uruchamia „global commerce practise”.
Projektem pokieruje Ali Nehme, który będzie podlegać bezpośrednio pod Michaela Kahna, prezesa globalnej marki Digitas.
Ali Nehme do tej pory pełnił funkcję prezesa ds. handlu i innowacji w Publicis Media EMEA. Pracował dla takich klientów agencji, jak gdzie pracował przy kontach, w tym w L'Oréal, Nestlé, Procter & Gamble i Samsung.
„Global commerce practise” ma koncentrować się na trzech obszarach. Pierwszy to „strategia i przyspieszenie” - ma pomóc klientom w rozwijaniu działalności poprzez witryny skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz za pośrednictwem witryn e-commerce.
Drugim obszarem są "media i inwestycje", które będą obejmować planowanie i łączenie mediów z handlem oraz rekomendowanie obszarów inwestycji. „Treści i merchandising” to trzeci obszar, w którym jednostka będzie dążyć, by pomóc markom w zwiększaniu widoczności swoich produktów i poprawie ogólnego zadowolenia klienta.
Nehme będzie kierował zespołem specjalistów ds. handlu regionalnego w obu Amerykach, regionie EMEA i regionie Azji i Pacyfiku, jednocześnie nadzorując specjalistów ds. handlu w ramach poszczególnych sieci.
Dołącz do dyskusji: Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme