SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Puls Raport' podwyższył widownię stacji

Nadawany od 28 października br. w TV Puls program informacyjny 'Puls Raport' ogląda więcej widzów niż audycje emitowane w stacji w tym samym paśmie rok temu. Spośród obu wydań dziennika, najwięcej osób przed telewizory przyciąga wydanie główne, emitowane o 19.30.

Osiem pierwszych wydań głównego wydania "Puls Raportu", obejrzało średnio 93 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Program osiągnął 0,59 proc. udziału w całej populacji i 0,78 proc. w grupie komercyjnej. To więcej niż miały programy emitowane w tym samym czasie, ale rok temu. Wtedy pomiędzy 19.30 a 20 Puls oglądało średnio 59 tys. widzów przy udziałach na poziomie 0,37 proc.

19.30 Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-11-2007 85 980 0,50% 0,77%
03-11-2007 91 395 0,59% 1,01%
02-11-2007 40 656 0,26% 0,13%
01-11-2007 157 640 1,02% 1,17%
31-10-2007 104 639 0,70% 0,86%
30-10-2007 47 702 0,31% 0,12%
29-10-2007 126 237 0,80% 1,33%
28-10-2007 86 705 0,52% 0,72%
średnia 93 130 0,59% 0,78%

Podczas emisji "Puls Raportu" o 19.30, znacznie większą popularnością cieszyły się audycje nadawane w TV4 ("Happy Hour", "Galileo", "Zamiana żon") oraz TVN Siedem (m.in. "Pomoc domowa", "Przyjaciele" i "Bombonierka"). Czwórkę wybierało w tym czasie 275 tys. osób, a Siódemkę - 224 tys.


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TV4 274 598 1,72%
TVN Siedem 224 375 1,41%
TV Puls - Puls Raport 19.30 93 130 0,59%

Mniejsza widownią niż wydania główne "Puls Raportu", cieszą się odcinki emitowane o 22.00. Ich średnia oglądalność wyniosła do tej pory 70 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 0,56 proc. (grupa 4+) i 0,51 proc (grupa 16-49). Rok temu programy w tym paśmie śledziło 36 tys. osób, a udziały wynosiły 0,29 proc.

22.00 Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-11-2007 109 230 0,83% 0,79%
03-11-2007 94 402 0,70% 1,05%
02-11-2007 39 881 0,28% 0,10%
01-11-2007 126 893 1,06% 1,12%
31-10-2007 42 072 0,33% 0,18%
30-10-2007 44 440 0,37% 0,29%
29-10-2007 42 325 0,35% 0,26%
28-10-2007 54 819 0,45% 0,21%
średnia 69 927 0,55% 0,51%

Również wieczorny "Puls Raport" w pierwszym tygodniu emisji zdecydowanie przegrywał z propozycjami konkurencyjnych kanałów. Filmy w TVN Siedem wybierało w tym czasie 423 tys. widzów, a "Big Brothera", filmy i "Zamianę żon" w TV4 - 386 tys.


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN Siedem 423 531 3,43%
TV4 386 465 3,13%
TV Puls - Puls Raport 22.00 69 927 0,55%

Dane telemetryczne pokazują, że zarówno główne, jak i wieczorne wydania "Puls Raportu" śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie od 25 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy najmniejszych, średnich i największych miast.



19.30
22.00


AFF ADH % AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 90 43,31% 100 48,10%

Kobiety 110 56,69% 100 51,90%
Wiek 4- 9 4 0,26% 29 1,81%

10- 15 5 0,41% 4 0,29%

16 - 19 56 3,49% 21 1,31%

20 - 24 61 5,43% 24 2,12%

25 - 29 105 8,80% 36 3,05%

30 - 34 159 12,07% 158 11,97%

35 - 39 93 6,09% 52 3,43%

40 - 44 21 1,39% 54 3,68%

45 - 49 153 12,34% 180 14,52%

50 - 54 152 12,57% 144 11,86%

55 - 59 274 19,04% 250 17,40%

60+ 100 18,11% 158 28,55%
Wlk.miasta Wieś 63 24,19% 73 28,18%

< 50 tys. 103 24,79% 152 36,61%

50-100 tys. 211 18,75% 103 9,12%

100-200 tys. 39 3,15% 44 3,49%

> 200 tys. 141 29,12% 110 22,61%
Zawód Top management 224 18,06% 153 12,33%

Pracownicy szczebla średniego 123 14,77% 138 16,60%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 79 15,06% 100 19,19%

Emeryci 132 34,44% 164 42,88%

Inne 51 17,67% 26 8,99%
Wykształcenie Podstawowe 101 45,91% 120 54,42%

Średnie 105 31,10% 104 30,77%

Wyższe 208 22,32% 118 12,71%

Inne 5 0,67% 15 2,09%

Dołącz do dyskusji: 'Puls Raport' podwyższył widownię stacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl