SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pyszne.pl ze wzrostem zamówień. 338 mln złotych w ciągu pół roku

Platforma Pyszne.pl oferująca zamawianie i dostarczanie posiłków w I połowie 2019 roku odnotowała wzrost wartości zamówień na poziomie 41 procent. Obecnie aplikacja jest dostępna w 12 miastach w Polsce, zaś w ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku użytkownicy złożyli w niej ponad 7 mln zamówień.

W pierwszym półroczu 2019 r. platforma Pyszne.pl zanotowała wzrost łącznej wartości zamówień na poziomie 41 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Złożyły się na to wyższa liczba zamówień (o 35 proc.) oraz większa wartość średniego zamówienia, która osiągnęła ponad 48 zł.

W ciągu pierwszych 6 miesięcy br. użytkownicy złożyli ponad 7 mln zamówień o łącznej wartości ponad 338 mln zł. Jak podkreśla firma to kilkukrotnie więcej niż drugi gracz na rynku. Z ponad 7 tys. restauracji Pyszne.pl ma prawie dwa razy więcej partnerów niż jakikolwiek inny gracz rynkowy. Według operatora przekłada się to na największą różnorodność kuchni świata.

Pyszne.pl przyznaje, że pomimo dynamicznego rozwoju polski rynek dostaw jedzenia nadal cechuje się niską penetracją kanału online. W połowie 2019 r. 7 proc. osób w grupie docelowej 15+ było aktywnymi użytkownikami Pyszne.pl. Potencjał wzrostu rynku delivery wciąż jest więc znaczący.

Serwis zaznacza, że jednym z najważniejszych obszarów rozwoju biznesowego jest rozbudowa własnej usługi dostaw. Darmowa dostawa Pyszne.pl dostępna jest dla wybranych restauracji, które nie realizują własnych dowozów.

- Chcemy zapewnić naszym klientom dostęp do pełnej bazy restauracji, również tych, które nie oferują własnej dostawy – wyjaśnia w komunikacie Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl. - Rekrutacja kurierów opiera się na rozmowie kwalifikacyjnej, a warunkiem koniecznym do podjęcia pracy jest komunikatywność, brak barier językowych i kultura osobista. Priorytetem w przypadku naszej usługi dostaw jest jej jakość - nawet za cenę wyższego kosztu po naszej stronie.

Z początkiem 2019 r. darmowe dostawy kurierami Pyszne.pl funkcjonowały w 3 miastach: Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Obecnie działają w 12 lokalizacjach, w tym w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Lublinie, Szczecinie, Kielcach, Katowicach i Białymstoku. W trzecim kwartale br. usługa objęła także restauracje McDonald’s.

1 grudnia 2019 r. Pyszne.pl usunęło jednorazowe produkty plastikowe z oferty sklepu internetowego dedykowanego dla restauracji partnerskich. Planuje też pomóc partnerom w znalezieniu przyjaznych środowisku alternatyw, wspierając ich w dostosowaniu się do rosnących wymagań rynkowych w tym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Pyszne.pl ze wzrostem zamówień. 338 mln złotych w ciągu pół roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl