PZU promuje się jako atrakcyjny pracodawca akcją "Jedna praca dwa wymiary"
PZU rozpoczyna kampanię employer brandingową "Jedna praca dwa wymiary" której celem jest budowa marki firmy jako przyjaznego i atrakcyjnego pracodawcy.
- Motywem przewodnim kampanii są atrybuty związane z obszarami biznesowymi, w których pracują nasi ludzie. Zwracają one uwagę kandydatów na projekty realizowane w PZU i społeczny sens wykonywanych zadań. Kampania odwołuje się także do kultury organizacyjnej firmy oraz wartości na jakie stawiamy w PZU czyli: uczciwości, stabilności, innowacyjności czy odpowiedzialności za siebie i innych - wyjaśnia Aleksandra Wolska, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.
Kampania w internecie będzie prowadzona do 30 listopada. Do 8 listopada na 19 uczelniach w 13 miastach odbędą się szkolenia prowadzone przez ekspertów PZU, dodatkowo promowane stoiskami.
Od 7 do 18 grudnia ubezpieczyciel zaprosi studentów na Dni Otwartego Biznesu do swojej warszawskiej siedziby. Spotkania będą dotyczyć takich dziedzin, jak: zarządzanie projektami i procesami, strategia i innowacje, IT, e-commerce, marketing, analizy w CRM, prosty język. Będą na nich rozwiązywać autentyczne studia przypadku (case study).
Dołącz do dyskusji: PZU promuje się jako atrakcyjny pracodawca akcją "Jedna praca dwa wymiary"