SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych

Grupa PZU zdecydowała o przedłużeniu na bieżący rok współpracy zdomem mediowym Starlink. Firma rozpoczyna natomiast przetargi nadziałania marketingowe w internecie i stworzenie swojego serwisu.

W zakończonym właśnie przetargu Grupa PZU postanowiłakontynuować w bieżącym roku współpracę z domem mediowym Starlink. Obudżet firmy, który ma być w tym roku większy niż w ubiegłychlatach, starały się również Optimum Media OMD, Initiative iZenithOptimedia.

W najbliższych dniach PZU rozpocznie natomiast dwa przetargiwśród agencji interaktywnych, które obecnie kończy wstępniewybierać. Pierwszy będzie dotyczył strategicznej i kreatywnejobsługi firmy w internecie, zakupu mediów w sieci, a takżepozycjonowania w wyszukiwarkach (SEM&SEO), marketinguafiliacyjnego, performance marketingu, netPR-u, social marketingu idziałań niestandardowych z zakresu Web 2.0 i Web 3.0. Natomiastdruga rywalizacja będzie obejmować stworzenie i obsługę nowegoserwisu internetowego i intranetowego ubezpieczyciela. Grupa PZUzapowiada rozstrzygnięcie obu przetargów na przełom pierwszego idrugiego kwartału.

  • Więcej informacji:
  • PZU

Dołącz do dyskusji: PZU wybrało dom mediowy, a szuka agencji interaktywnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl