Radiowa"Jedynka" gwałtownie traci słuchaczy
W I kwartale 2007 pozycję lidera umocniło radio RMF FM. Rekord "Trójki" i TOK FM - olbrzymi spadek radiowej "Jedynki" i radia Bis.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (styczeń-marzec 2007) pokazuje, że I kwartał 2007 roku należał do radia RMF FM.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,4 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,9 proc. (spadek aż o 2 punkty proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,6 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego). Na przeciwnym biegunie inna stacja Polskiego Radia - Biska, która straciła ponad połowę słuchaczy.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
styczeń-marzec 2007 | Styczeń-marzec 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,40% | 21,40% |
Radio Zet | 19,20% | 18,80% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,90% | 14,90% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,60% | 6,10% |
Radio Maryja | 2,20% | 2,50% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,70% |
Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,70% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radio TOK FM | 1,00% | 0,80% |
Radiostacja | 0,90% | 0,60% |
Radio Wawa | 0,80% | 0,80% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,80% | 7,90% |
Audytorium [17] | 5,10% | 5,00% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 4,40% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,80% | 1,50% |
Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055. |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to spory wzrost zanotował PR 3.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
styczeń-marzec 2007 | Grudzień-luty 2007 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,40% | 22,50% |
Radio Zet | 19,20% | 19,40% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,90% | 13,60% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,60% | 6,00% |
Radio Maryja | 2,20% | 2,10% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,60% |
Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,40% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radio TOK FM | 1,00% | 0,90% |
Radiostacja | 0,90% | 0,90% |
Radio Wawa | 0,80% | 0,90% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,80% | 8,70% |
Audytorium [17] | 5,10% | 5,20% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 3,90% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,80% | 1,70% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040. |
Dołącz do dyskusji: Radiowa"Jedynka" gwałtownie traci słuchaczy