Radosław Grzybowski szefem nowego studia brandingowego Bluerank
Bluerank powołał studio brandingowe o nazwie Blue_Space, łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny agencji 19 Południk.
Jak podaje agencja, otwarcie studia brandingowego w Bluerank ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.
Blue_Space w Bluerank
Blue_Space, bo taką nazwę nosi studio brandingowe w strukturze Bluerank zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej strategy director w agencji Gong, później założyciel i strategy & creative director agencji 19 Południk.
- Branding to obszar, który funkcjonował w Bluerank już wcześniej, ale teraz mocniej na niego stawiamy i chcemy być z nim kojarzeni. Żeby to osiągnąć uzupełniamy zespół o ekspertów z doświadczeniem i kompetencjami oraz konsolidujemy strategię, design czy social media w ramy efektywności i realnego przełożenia na wzrost biznesu klientów. Należy patrzeć na branding jako proces, którego efektem ma być przede wszystkim zwrot z inwestycji klienta, a nie kolejny projekt w portfolio agencji – mówi Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.
W zespole studia znaleźli się Aleksandra Piłkowska, Anita Treścińska, Agata Wardęga, Juliusz Gajewski i Artur Ceran. Zespół zostanie niebawem wzmocniony nowymi osobami, rekrutacje na kolejne stanowiska trwają.
Dołącz do dyskusji: Radosław Grzybowski szefem nowego studia brandingowego Bluerank