SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ranking kanałów muzycznych: 4fun.tv traci widzów, Muzo.tv na samym końcu

W październiku br. liderem oglądalności był kanał Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, a największy spadek - 4fun.tv. Powstałe pod koniec września br. Muzo.tv znalazło się na ostatnim miejscu.

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w październiku 2014 roku wyniósł 0,62 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 12,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 11,48 proc. do 0,54 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 29,17 proc. do poziomu 0,17 proc.

Oczko niżej uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,11 proc.

Natomiast nowy kanał muzyczny Polsatu - Muzo.tv, który ruszył 26 września br., w zeszłym miesiącu zajął ostatnie miejsce z wynikiem wynoszącym 0,02 proc.

Nadawca na razie nie chce komentować wyników stacji, bo nadaje ona dopiero nieco ponad miesiąc. - Cieszymy się, że udało nam się uruchomić cały projekt Muzo (poza telewizją to jeszcze radio i serwis internetowy) i spokojnie pracujemy nad jego rozwojem - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,06 proc. W rankingu stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na siódme.

Stacja

Wszyscy 4+

październik 2013

październik 2014

SHR %

SHR %

Polo TV

41 753

0,71%

39 276

0,62%

Eska TV

35 747

0,61%

33 988

0,54%

4fun.tv

14 002

0,24%

10 443

0,17%

Disco Polo Music

-

-

7 079

0,11%

ITV

4 783

0,08%

5 558

0,09%

Stars.tv

2 544

0,04%

5 246

0,08%

Kino Polska Muzyka

720

0,01%

3 586

0,06%

TV.DISCO

3 213

0,05%

2 682

0,04%

VH 1 [VH1 Europe]

2 076

0,04%

2 277

0,04%

mjuzik.tv [Rebel.tv]

1 697

0,03%

2 222

0,04%

Power TV

-

-

2 177

0,03%

Vox Music TV

-

-

1 926

0,03%

Muzo.tv

-

-

1 194

0,02%


W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. liderem była Eska TV. Jej udział, po spadku o 2,94 proc., wyniósł o 0,99 proc. Drugą lokatę zajął kanał Polo TV (0,93 proc. udziału, w dół o 5,10 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc., - 20 proc.).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 350 proc. do 0,09 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV.Disco - było to 33,33 proc. do 0,06 proc.

W grupie komercyjnej Muzo.tv też zajęło ostatnie miejsce, ale z wynikiem nieco wyższym niż w 4+ - 0,03 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

październik 2013

październik 2014

SHR %

SHR %

Eska TV

24 261

1,02%

24 746

0,99%

Polo TV

23 445

0,98%

23 201

0,93%

4fun.tv

9 614

0,40%

7 931

0,32%

Disco Polo Music

-

-

4 195

0,17%

ITV

3 173

0,13%

3 562

0,14%

Stars.tv

2 103

0,09%

3 010

0,12%

Kino Polska Muzyka

564

0,02%

2 364

0,09%

Power TV

-

-

1 951

0,08%

VH 1 [VH1 Europe]

1 610

0,07%

1 727

0,07%

mjuzik.tv [Rebel.tv]

1 341

0,06%

1 625

0,07%

TV.DISCO

2 235

0,09%

1 563

0,06%

Vox Music TV

-

-

1 466

0,06%

Muzo.tv

-

-

860

0,03%

Dołącz do dyskusji: Ranking kanałów muzycznych: 4fun.tv traci widzów, Muzo.tv na samym końcu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ogr
Muzo na końcu tabeli, a ogląda się najlepiej.
0 0
odpowiedź
User
jared
Odwróć tabele... Muzo na czele!
0 0
odpowiedź
User
fanfan
To tak jak na morzu. To co najcenniejsze, perły i skarby zawsze są na dnie;)
0 0
odpowiedź