Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”
W listopadzie 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych została „Kobiety i Życia”, która pochwalić się mogła największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 326 373 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku zwiększyła się ona o 4,87 proc. - najbardziej w zestawieniu. Wówczas miesięcznik ten był trzeci.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 319 613 egz., po spadku o 10,21 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 0,31 proc. do 318 270 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 26,17 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w listopadzie ub.r. wyniosła 120 805 egz.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
414 956 |
326 373 |
326 373 |
418 710 |
311 229 |
311 229 |
Dobre Rady |
490 000 |
319 613 |
319 613 |
530 000 |
355 959 |
355 959 |
Świat Kobiety |
419 900 |
318 270 |
318 270 |
439 883 |
317 282 |
317 282 |
Poradnik Domowy |
380 000 |
278 100 |
278 070 |
406 000 |
300 708 |
300 708 |
Claudia |
372 500 |
229 878 |
229 608 |
420 810 |
283 294 |
283 204 |
Olivia |
224 958 |
138 252 |
138 102 |
239 995 |
150 941 |
150 941 |
Cała Ty |
240 000 |
120 805 |
120 805 |
426 000 |
163 616 |
163 616 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku większość miesięczników poradnikowych zanotowała wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Claudia” (Grupa Burda) - było to 18,34 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 8,48 proc., odnotowały „Dobre Rady”.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
414 956 |
326 373 |
326 373 |
409 988 |
315 340 |
315 340 |
Dobre Rady |
490 000 |
319 613 |
319 613 |
500 000 |
349 235 |
349 235 |
Świat Kobiety |
419 900 |
318 270 |
318 270 |
399 943 |
294 298 |
294 298 |
Poradnik Domowy |
380 000 |
278 100 |
278 070 |
395 180 |
269 383 |
268 383 |
Claudia |
372 500 |
229 878 |
229 608 |
337 974 |
194 181 |
194 031 |
Olivia |
224 958 |
138 252 |
138 102 |
224 949 |
134 640 |
134 640 |
Cała Ty |
240 000 |
120 805 |
120 805 |
240 000 |
130 271 |
130 271 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”