Raport z Facebooka: Serce i Rozum z milionem fanów, niedługo też Kwejk
Pod koniec kwietnia Serce i Rozum przekroczyły na Facebooku liczbę miliona fanów, a niebawem ten poziom osiągnie Kwejk. Które fanpage’e są najpopularniejsze w poszczególnych branżach?
Z analizy catNapoleon.com przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że do fanpage’a Serca i Rozumu, bohaterów reklam TP i Orange, milionowy fan dołączył 25 kwietnia. To druga polska strona na Facebooku, która osiągnęła taki zasięg. Jako pierwszy poziom miliona użytkowników w listopadzie ub.r. przekroczył fanpage serwisu Demotywatory.pl (więcej na ten temat), który nadal jest najpopularniejszy na „polskim” Facebooku, mając obecnie już 1,3 mln fanów.
Według catNapoleon.com w ciągu kilku tygodni barierę miliona użytkowników pokona też fanpage innego serwisu z zabawnymi obrazkami - Kwejka. W kwietniu zyskał on prawie 50 tys. fanów, notując zdecydowanie najwięcej kliknięć „lubię to” - ponad pół miliona.
>>> Serwisy z humorem: gigantyczny wzrost Kwejka, dogania Demotywatory
Z kolei fanpage Serca i Rozumu zyskał w kwietniu aż 290 tys. nowych użytkowników, co wynika z intensywnej kampanii reklamującej rebranding TP na Orange. Jej twarzami byli właśnie ci bohaterowie, przeprowadzający się z krainy pierwszej marki do drugiej (przeczytaj o tym więcej i obejrzyj te reklamy). Co ciekawe, do stronę Serca i Rozumu polubiło dwa razy więcej fanów niż fanpage Orange Polska, który zyskał prawie 140 tys. użytkowników.
Po ponad 100 tys. fanów dołączyło też w kwietniu do fanpage’y sieci Play i Plus. Pierwszy zyskał prawie 165 tys. użytkowników, a drugi - ponad 120 tys.
Dołącz do dyskusji: Raport z Facebooka: Serce i Rozum z milionem fanów, niedługo też Kwejk