Reklama porównawcza: Play kontra pozostali operatorzy
Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci komórkowej Play w którejoperator zestawia ze sobą oferty wszystkich operatorów komórkowych.
- Reklama porównawcza nie jest w Polsce zabroniona. Zestawiliśmyoficjalne ceny publikowane na stronach internetowych operatorówkomórkowych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że możemy zostaćoskarżeni o nieetyczne działanie. Jednak naszym zdaniem działamyzgodnie z prawem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka,rzecznik prasowy sieci Play.
Żaden z pozostałych rzeczników prasowych nie odpowiedział nanasze pytania. Nie wiadomo, więc czy szykują jakąś odpowiedź nadziałania konkurenta.
- Nasze ceny są niższe to fakt, w którym nie ma nicnieetycznego. Zdecydowana większość klientów tak naprawdę nie wieile naprawdę kosztuje minuta połączenia, często zachęcona do wyboruoferty poprzez jedną z aktualnie promowanych promocji.Postanowiliśmy głośno i wyraźnie o tym powiedzieć - dodałGruszka.
Kampania, która ma potrwać co najmniej do końca roku prowadzonajest w radiu, głównych stacjach telewizyjnych, prasie i nanośnikach outdoorowych.
Kreację stworzyła agencja Brain, a planem i zakupem mediów zająłsię ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Reklama porównawcza: Play kontra pozostali operatorzy