SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy przy publicystyce w tv: Jaworowicz lepsza od Lisa i Olejnik

Z telewizyjnych programów publicystycznych zdecydowanie największe wpływy reklamowe w ub.r. osiągnął „Dzień na żywo” w TVN 24. Natomiast „Sprawa dla reportera” zarobiła z reklam więcej niż „Tomasz Lis na żywo” i „Kropka nad i”.

„Dzień na żywo” w TVN 24 zanotował najwyższe przychody reklamowe przede wszystkim dzięki swojej długości oraz dużej częstotliwości emisji. Podobne czynniki zdecydowały o wysokich wpływach reklamowych „Szkła kontaktowego”.

Z najpopularniejszych programów publicystycznych pokazywanych w kanałach ogólnodostępnych „Sprawa dla reportera” zanotowała wyższe przychody z reklam niż „Tomasz Lis na żywo”. Za to przy programie Tomasza Lisa spoty były średnio droższe.

Jednak ogółem zestawienie zdominowały programy TVN, natomiast nie znalazł się w nim żaden program Polsatu czy Polsat News.

>>> „Jaka to melodia” i „Rozmowy w toku” najbardziej dochodowymi tv show

Reklamy przy telewizyjnych programach publicystycznych w 2011 r.
(dane cennikowe odcinków premierowych, bez rabatów; dotyczą wszystkich widzów w wieku 16-49 lat)
programprowadzącystacjawpływy z reklam (zł)średni koszt spotu 30" (zł)
DZIEŃ NA ŻYWOAnna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar, Beata TadlaTVN2459 833 5191 826
SZKŁO KONTAKTOWEGrzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz MarkowskiTVN2430 623 1302 715
SPRAWA DLA REPORTERAElżbieta JaworowiczTVP125 806 00019 192
TOMASZ LIS NA ŻYWOTomasz LisTVP221 160 68022 484
TAK JESTMaciej Knapik i Andrzej MorozowskiTVN2411 782 4822 023
POLITYKA PRZY KAWIEJustyna Dobrosz- Oracz, Dorota Wysocka- SchnepfTVP16 950 6553 413
KROPKA NAD IMonika OlejnikTVN245 947 7622 041
ROZMOWA RYMANOWSKIEGOBogdan RymanowskiTVN244 596 6372 054
MAM INNE ZDANIEKrzysztof Ziemiec i Marek ZającTVP13 163 6709 700
KAWA NA ŁAWĘBogdan RymanowskiTVN242 412 7471 900
GORĄCY TEMATJan Ordyński i Przemysław SzubartowiczTVP22 047 8754 437
CZARNO NA BIAŁYMTomasz SekielskiTVN241 913 3491 542
ROZMOWA BARDZO POLITYCZNAAndrzej MorozowskiTVN241 887 2651 890
PIASKIEM PO OCZACHKonrad PiaseckiTVN241 068 9972 006
PORTFELRobert StanilewiczTVN24966 3311 154
HORYZONTMaciej WierzyńskiTVN24876 7801 528
LOŻA PRASOWAMałgorzata ŁaszczTVN24632 4781 369
INNY PUNKT WIDZENIAGrzegorz MiecugowTVN24520 1721 264
BABILONPiotr MarciniakTVN24390 3061 263
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓWMarcin MellerTVN24269 3461 074
ŚWIAT WEDŁUG JACKAJacek PałasińskiTVN24165 4401 372


Prezentowane dane nie uwzględniają również faktu, że reklamy w kanałach tematycznych kupuje się w zdecydowanej większości w pakietach, a nie z cennika.

Dołącz do dyskusji: Reklamy przy publicystyce w tv: Jaworowicz lepsza od Lisa i Olejnik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl