Rekordowe 37,2 mld USD na zakupy online w listopadzie i grudniu
37,17 miliarda dolarów wydali Amerykanie na zakupy w sieci między 1 listopada a 31 grudnia 2011 roku.
To o 15 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2010, kiedy wydatki te sięgnęły 32,36 miliarda dolarów - wynika z danych firmy badawczej comScore.
W omawianym okresie dniem, w którym Amerykanie wydali najwięcej pieniędzy na zakupy online, był poniedziałek 28 listopada - tzw. Cyber Monday (1,25 mld USD).
Granica miliarda dolarów wydanych w jednym dniu na zakupy w sieci została przekroczona dziesięciokrotnie. Po Cyber Monday następne były: poniedziałek 5 grudnia (1,18 mld USD), poniedziałek 12 grudnia (tzw. Green Monday - 1,13 mld USD), wtorek 29 listopada (1,12 mld USD), wtorek 6 grudnia (1,11 mld USD), piątek 16 grudnia (dzień darmowej dostawy - 1,07 mld USD), wtorek 13 grudnia (1,06 mld USD), środa 30 listopada (1,03 mld USD), czwartek 8 grudnia (1,02 mld USD) oraz czwartek 15 grudnia (1,02 mld USD).
Dołącz do dyskusji: Rekordowe 37,2 mld USD na zakupy online w listopadzie i grudniu