Restauracje Sphinx kuszą promocjami
Ruszyły dwie nowe akcje promocyjne sieci restauracji Sphinx - Sphinx dla studentów i Szaszłykowe wariacje.
Studenci mogą czuć się uprzywilejowanymi klientami Sphinxa do końca listopada – po okazaniu ważnej legitymacji każdy student otrzyma piwo gratis. Sieć restauracji Sphinx otwiera swoje podwoje dla studentów w Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Łodzi, Toruniu, Wrocławiu i Katowicach.
Promocja „Szaszłykowe wariacje” potrwa do 19 listopada 2006.
„Obie promocje przygotowane sa, po raz kolejny, zgodnie ze znanym już naszym klientom hasłem „Większa porcja wrażeń”. Szaszłykowe wariacje to wspomnienie lata z jego aromatycznymi, kolorowymi przysmakami. Sphinx dla studentów jest zaś otwarciem na to, co ze sobą przynosi jesień. Nowy rok akademicki to - oprócz zajęć na uczelni - spotkania ze starymi i nowymi przyjaciółmi i życie towarzyskie. Jestem przekonana, że dobre jedzenie i szklanka piwa gratis są do tego doskonałym dodatkiem” – mówi Anna Heimberger, Marketing Manager Sfinks Polska.
Akcja promocyjna „Sphinx dla studentów” została wsparta regionalnymi kampaniami BTL.Na terenie osiedli studenckich i uczelni wyższych akcję dodatkowo nagłaśniają animatorzy przebrani w stroje kelnerów Sphinx. Promocja komunikowana jest również na materiałach POS w restauracjach, takich jak plakaty, ulotki oraz broszury rozdawane przez animatorów.
Promocja„Szaszłykowe wariacje” jest komunikowana na materiałach POS umieszczonych wewnątrz restauracji oraz na portalach internetowych wp.pl oraz o2.pl. Strategię i kreację opracował Dział Marketingu Sfinks Polska S.A.
Za zakup mediów internetowych jest odpowiedzialna Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Restauracje Sphinx kuszą promocjami