Revlon nową kampanią chce wzmocnić siłę kobiet (wideo)
Firma kosmetyczna Revlon rozpoczęła kampanię pod hasłem „I Can. So I Did” promującą nową kolekcję podkładów PhotoReady Candid. Jej celem jest wzmocnienie pozycji kobiet.
W kampanii wystąpiły ambasadorki Revlon, m.in. Gal Gadot, Ashley Graham, Adwoa Aboah i Eniola Abioro. Promując kosmetyk dzielą się swoimi osobistymi opowieściami. Kobiety te pojawiają się na zdjęciach i w spotach autorstwa reżysera Mario Sorrentiego.
Działania reklamowe mają zachęcać kobiety do bycia wiernymi sobie, dumnymi z naturalnego wyglądu i osiągania swoich celów.
Kampania prowadzona jest w internecie, głównie na platformach społecznościowych. Będzie rozszerzana m.in. poprzez współpracę z influencerkami. W ramach kampanii będą rozdawane również nagrody, m.in. 4 tys. dolarów, pakiet podróżny dla dwóch osób do Nowego Jorku czy udział w sesji zdjęciowej.
Latem ub.r. Revlon zakończył współpracę z agencją reklamową Grey. Jednocześnie powierzył globalną obsługę reklamową agencji Red House.
Dołącz do dyskusji: Revlon nową kampanią chce wzmocnić siłę kobiet (wideo)