Rewolucja w Polsce - UPC z internetem o prędkości do 120 Mb/s(wideo)
Sieć UPC Polska wprowadziła rewolucyjne pakiety internetoweoferujące prędkość transmisji danych do 120 Mb/s, zostawiając tymsamym konkurencję daleko w tyle. - Jak mawiają piłkarze: dobrypiłkarz biegnie nie tam, gdzie jest piłka, lecz tam, gdzie będzieza chwilę - mówi Simon Boyd, prezes UPC.
- Dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na stabilne i przystępnecenowo łącza szerokopasmowe o dużych prędkościach przesyłu, któresprostają coraz większym wymogom klientów. Usługi UPC Fiber Powerpozwolą nam spełnić wszelkie potrzeby w tym zakresie, zarówno teobecne, jak i te przyszłe, czyniąc ultraszybki internet osiągalnymdla wszystkich - tłumaczy Simon Boyd - W Japoniijuż ponad 40 proc. osób korzystających z internetu ma łącze ponad100 Mb/s, nie uciekniemy od tego - dodaje Jarosław Pijanowski,członek zarządu UPC Polska ds. marketingu i sprzedaży.
Usługa UPC Fiber Power oparta jest na innowacyjnymstandardzie transmisji danych EuroDOCSIS 3.0 i wykorzystujeświatłowodową sieć szkieletową, w którą zainwestowałoperator. W nowej ofercie znalazły się cztery pakiety:Fiber Power 8 oferujący 8 Mb/s prędkości downloadu za 75 złmiesięcznie, Fiber Power 25 (25 Mb/s za 95 zł), Fiber Power 50 (50Mb/s za 120 zł) i Fiber Power 120 (120 Mb/s za 200 zł). Wcześniejoperator oferował trzy pakiety: Sprint (5 Mb/s za 75 zł), Turbo (15Mb/s za 90 zł) i Ultra (30 Mb/s za 120 zł). Bez zmian pozostajetaryfa Internet Student, która oferuje 1 Mb/s prędkości downloadu ikosztuje 50 zł miesięcznie. Wszystkie podane ceny sąniepromocyjne.
Od poniedziałku 21 września br. dostęp do usług UPC Fiber Powero prędkościach 120 Mb/s oraz 50 Mb/s mają mieszkańcy częściWarszawy, Krakowa, Katowic i Gdańska, w sumie te pakiety dostępnedla 30 proc. użytkowników całej sieci. - W Warszawie usługi te będądostępne wszędzie w naszej sieci do końca tego roku, a dla całejbazy naszych klientów w Polsce planujemy je udostępnić do końcaprzyszłego roku - zapowiada Boyd.
Warto dodać, że prędkości przesyłu danych powyżej 25Mb/s nie oferuje w Polsce obecnie żaden duży operator pozaUPC. Najwyższa prędkość downloadu w ofercie TP SA to 20Mb/s - taki pakiet miesięcznie kosztuje 300 zł. Z kolei Aster,główny konkurent UPC w Warszawie, ma w ofercie co najwyżej pakiet10 Mb/s - za 167,01 zł miesięcznie (113 zł w promocji).
W kampanii promującej UPC Fiber Power wykorzystano dwaspoty reklamowe (jeden przygotowany w ramach jesiennej kampanii"Dwoimy się i troimy" i drugi, którego kreacja nawiązuje dowizualizacji Fiber Power, przedstawiającej promieńświatła). Pierwszy z nich emitowany będzie do końcapaździernika m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TVN 7, TVP Info,TVN 24, TVN Style, Polsacie Sport, Discovery Channel i AnimalPlanet. Druga reklama pojawi się w TVN Warszawa, kanałachtematycznych oraz w Galerii UPC. Spoty będzie można oglądać też wkinach Cinema City i Orange Imax. Akcja obecna będzie również wprasie ("Metro") i w internecie (bannery na stronach Onet.pl,Interia.pl, Gazeta.pl, Nasza-Klasa.pl oraz na Gadu-Gadu).
Za przygotowanie spotów odpowiadała agencja Draftfcb+AdFabrica, kreację do kampanii on-line opracowała agencja Byss,natomiast planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemuMedia Vest.
UPC Polska miała na koniec czerwca 2009 roku 425,6 tys. klientówszerokopasmowego internetu, 160,8 tys. abonentów usługitelefonicznej oraz 160,4 tys. klientów telewizji cyfrowej. Liczbaabonentów telewizji kablowej utrzymuje się cały czas na stałympoziomie ponad jednego miliona.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w Polsce - UPC z internetem o prędkości do 120 Mb/s(wideo)