Rexona dla maturzystów
Rexona, już po raz trzeci zorganizowała akcję Matura z Rexoną
Rexona, już po raz trzeci zorganizowała akcję Matura z Rexoną. Stres pod kontrolą. Celem akcji było odstresowanie maturzystów jadących na egzamin i wracających z niego oraz edukacja o sposobach radzenia sobie ze stresem.
Za organizację logistyczną oraz działania public relations towarzyszące akcji odpowiedzialna była, również po raz trzeci, firma Headlines.
Akcja Matura z Rexona. Stres pod kontrolą. miała miejsce w dni pisemnych matur, 6 i 7 maja, w Warszawie, Gdańsku, Wrocławia i Poznaniu. W każdym z tych miast na trasy wyjechały Maturalne Tramwaje Rexony (w Warszawie dwa, w pozostałych miastach po jednym).
Dodatkowo w centralnych punktach miast oraz przed wybranymi liceami odbyła się akcja samplingowa nowych wariantów antyperspirantów Rexony Crystal i Rexony Men Sensitive. Pierwszy z nich minimalizuje pozostawianie białych śladów na ubraniu i przeznaczony jest dla pań, drugi odpowiada na potrzeby mężczyzn mających delikatną, skłonną do podrażnień skórę.
Popularność poprzednich dwóch edycji akcji przekonała nas o potrzebie jej kontynuowania. Rexona pragnie być postrzegana jako idealny partner w sytuacjach stresujących, a jednym z najbardziej stresujących momentów w życiu jest niewątpliwie egzamin dojrzałości.– mówi Magdalena Augustyniak Brand Manager marki – Natomiast jednym z objawów stresu jest nadmierne pocenie, na które sposobem jest stosowanie antyperspirantów – wyjaśnia.
Podobnie jak w poprzednich dwóch edycjach akcji w Maturalnych Tramwajach Rexony gościły znane osoby. W tym roku w Warszawie można było spotkać Paulinę Holtz, Przemysława Saletę oraz gwiazdę programu Idol Tomka Makowieckeigo. W pozostałych miastach również gościli uczestnicy Idola: we Wrocławiu Tramwajem jeździł Szymon Wydra, w Gdańsku Ala Janosz, a w Poznaniu Ewelina Flinta. Gwiazdy opowiadały pasażerom o swoich przeżyciach związanych z maturą oraz sprawdzonych sposobach na stres.
Akcja Matura z Rexoną. Stres pod kontrolą. była wsparta kampanią plakatową w czterech miastach, w których pojawiły się tramwaje. Natomiast patronat mediowy nad wydarzeniem objął magazyn młodzieżowy Cogito oraz stacja telewizyjna VIVApolska!
Dołącz do dyskusji: Rexona dla maturzystów